اقامتگاه بوم گردی عمارت گیلان تاج رشت

استان گیلان، شهر رشت، بخش سنگر، خیابان استاد معین، نبش کوچه سنبل
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
میز غذاخوری
رادیاتور
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۱۳۳۴۵۳۴۶۲۳

درباره اقامتگاه

عمارت گیلان تاج به عنوان یک خانه دو طبقه با معماری سنتی و استفاده از مواد چوبی در منطقه‌ای زیبا در شمال کشور واقع شده است. این اقامتگاه قابلیت پذیرایی از تا 16 نفر گردشگر را دارد. در طبقه اول عمارت، رستورانی قرار دارد که برای میهمانان غذاهای محلی و لذیذی ارائه می‌دهد. همچنین طبقه دوم شامل دو سوئیت با سطح 28 متری است که هر یک دارای سرویس بهداشتی شامل توالت ایرانی و فرنگی، و همچنین حمام اختصاصی هستند.

ایوان اقامتگاه نیز با میز و صندلی‌های سنتی و آلاچیق‌های موجود در حیاط، مکانی مناسب برای استراحت و لذت بردن از هوای پاک و طبیعت زیبای منطقه فراهم کرده است. اینجا می‌توانید از آرامش و آرامشی که در زندگی پرهیاهوی شهری به آن نیاز دارید، بهره ببرید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم‌گردی عمارت گیلان تاج در اختیار مسافران قرار می‌دهد، شامل پارکینگ غیرمسقف، پرسنلی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، اینترنت و وای‌فای رایگان، وسایل گرمایشی مانند پتو و تشک، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی نظیر شوفاژ و اسپلیت می‌باشد.

همچنین، مهمانان این اقامتگاه با تماس و هماهنگی قبلی با پرسنل می‌توانند از غذاهای سنتی، محلی و اصیل گیلانی مانند خورشت ترش تره، خورشت سیر قلیه، خورشت شامی رشتی، کباب کوبیده، کباب ترش گیلانی و ... سفارش دهند و لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت گیلان تاج دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد، از جمله موقعیت مکانی مناسب جهت دسترسی به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منطقه، از جمله رودخانه سفیدرود، دریاچه سد سنگر، سقالکسار، قلعه رودخان، روستای توریستی ماسوله، بازار ماهی‌فروشان و آبشار زیبای لونک.

همچنین، به دلیل نزدیکی عمارت گیلان تاج به شهر رشت، می‌توانید از جاذبه‌های این شهر نیز بهره‌ ببرید که از جمله عمارت کلاه‌فرنگی، آرامگاه میرزا کوچک‌خان جنگلی، بقعه دانای علی، بازار بزرگ رشت و گوهر رود می باشد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}