اقامتگاه بوم گردی عمو سلطان مرزن آباد

استان مازندران، شهرستان چالوس، شهر مرزن آباد، روستای فشکور
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی عمو سلطان با بناهای سنتی و طراحی خاص، یک محل اقامت دل‌پذیر برای گردشگران است. با داشتن 2 اتاق و 1 آشپزخانه، این اقامتگاه قادر است حداکثر 10 نفر را پذیرایی کند. همچنین، حیاطی با ظرفیت 3 ماشین نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

اقامتگاه بوم گردی عمو سلطان در منطقه‌ای کوهستانی و با جنگل‌های سبز هیرکانی قرار دارد. با پیمودن مسیرهای این منطقه، می‌توانید از هوای مناسب و زیبایی طبیعت بهره‌برداری کنید. این روستا با زیبایی خاص خود که در برخی از مواقع در مه فرو می‌رود، هر رهگذری را مجذوب خود می‌کند.

طراحی کاهگلی، نرده‌های چوبی، آتشگاه با کنده‌های چوبی و چشم‌انداز بی‌نظیر به مراتع سبز، تجربه‌ای خاص و خوشایند از این سفر را در ذهن شما به جا می‌گذارد. بوم گردی عمو سلطان با طراحی منحصربه‌فرد و محیطی دل‌پذیر، مکانی است که به شما امکان می‌دهد از طبیعت و آرامش آن بی‌نهایت لذت ببرید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی عمو سلطان با ارائه خدمات متنوع، تلاش می‌کند تا اقامت شما را بهتر و راحت‌تر کند. امکاناتی مانند راهنمای تور، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، آلاچیق، سرویس بهداشتی اختصاصی (توالت ایرانی و فرنگی) و حمام مستقل در این اقامتگاه فراهم شده است. همچنین، سیستم گرمایشی آن شامل بخاری هیزمی و بخاری برقی است.

آشپزخانه اقامتگاه مجهز و دارای امکاناتی نظیر یخچال، سینک ظرف‌شویی، گاز، ظروف آشپزی، میز ناهارخوری و غیره است. در ضمن، در این اقامتگاه می‌توانید غذایی مانند دیزی به همراه نان محلی سفارش دهید. لازم به ذکر است که سفارش غذاها با هماهنگی قبلی انجام می‌شود.

اقامتگاه بوم گردی عمو سلطان با ارائه امکانات و خدمات متنوع، سعی در ایجاد تجربه‌ای خوشایند و رضایتبخش برای میهمانان خود دارد.

جاذبه های گردشگری

منظره‌ها و جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه بوم گردی عمو سلطان بسیار دل‌انگیز و جذاب هستند. آبشار لقا، تنگ الیت، آبشار هریجان، رادیو دریا، کاخ چای خوران، دریاچه ولشت و آبگرم دلیر از جمله جاذبه‌هایی هستند که گردشگران می‌توانند در طول اقامت خود در این منطقه بازدید کنند. این جاذبه‌ها همراه با محیط بکر و آب و هوای مطبوع این روستا، تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}