اقامتگاه بوم گردی عمو قدرت مینودشت

استان گلستان، ۱۱ کیلومتری جنوب شهر مینودشت، بعد از سد نرماب، روستای قلعه چه
شروع قیمت از
۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
گشت نیم روزی
دوربین مداربسته
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
چایخانه سنتی
فضای سبز
روم سرویس
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
سیستم اطفاء حریق
تهویه مطبوع
انبارنگهداری چمدان
اينترنت (Wifi)
فروشگاه و خرید
تاکسی سرویس
اعلام حریق
نمازخانه
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
میز
دمپایی
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
صندوق امانات
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی عمو قدرت مینودشت، یک مجموعه بوم‌گردی است که در سال 1385 ساخته شد و پس از بازسازی در سال 1395 به عنوان یک اقامتگاه بوم‌گردی فعالیت خود را آغاز کرد. این اقامتگاه دارای 11 واحد اقامتی است که شامل اتاق‌ها، سوئیت‌ها و کلبه‌های چوبی می‌باشند. واحدها در طبقات همکف تا دوم ساختمان قرار دارند، امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه بوم‌گردی به میهمانان شامل تجهیزات و امکانات لازم برای اقامت راحت و آسایش بوده و محیطی صمیمی و آرامش بخش را فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی عمو قدرت مینودشت به منظور حفظ معماری سنتی و القاء حس نوستالژیک، برخی از اتاق‌های خود را بدون یخچال، حمام و سرویس بهداشتی طراحی کرده است. برای راحتی مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه قرار گرفته است. همچنین، در ساختمان اقامتگاه یخچالی موجود است که با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، می‌توانید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که اتاق‌های اقامتگاه بدون تخت می‌باشند. لذا، افراد سالمند و خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند، باید به وجود پله‌ها و شیب‌های اقامتگاه توجه کنند.

همچنین، در اقامتگاه عمو قدرت برای امنیت و آرامش مهمانان، درب ورودی از ساعت 12 شب تا 7 صبح بسته می‌شود و مهمانان باید قبل از ساعت 12 شب وارد اقامتگاه شوند. همچنین، خطوط ایرانسل در این اقامتگاه دارای مشکل آنتن‌دهی هستند.

جاذبه‌های گردشگری

از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به اقامتگاه بوم‌گردی عمو قدرت مینودشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. آبشار لوه: آبشار لوه در منطقه گالیکش قرار دارد و شامل پنج طبقه است. با ارتفاع ۷۵ متر، این آبشار جزء آبشارهای کم نظیر است. برای دسترسی به آبشار لوه باید به سمت شهرستان گالیکش حرکت کنید.

2. برج قابوس: برج قابوس در منطقه قلعه‌گنبد واقع شده و بلندترین برج آجری جهان محسوب می‌شود. ارتفاع این برج به همراه پی آن حدود ۷۲ متر است و به عنوان نماد بافت شهری این منطقه ساخته شده است.

3. گورستان اسرارآمیز خالد نبی: این گورستان باستانی در نزدیکی مقبره خالد نبی قرار دارد و به آن چسبیده است. در این گورستان، سنگ قبرهایی که برخی از آن‌ها ایستاده است را مشاهده می‌کنید. همچنین، سنگ قبرهای کوتاهی نیز وجود دارند که با سنگ قبرهای ایستاده تفاوت دارند. این گورستان در فاصله‌ای حدود ۹۰ کیلومتری شمال شرق شهرستان گنبد کاووس و در نزدیکی روستای گچیسو واقع شده است.

این جاذبه‌ها که در نزدیکی اقامتگاه بوم‌گردی عمو قدرت قرار دارند، برای گردشگران و بازدیدکنندگان این منطقه ارزشمند و دیدنی هستند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}