اقامتگاه بوم گردی عنبربو فومن

استان گیلان، ۱۳ کیلومتری جنوب شهر فومن، جاده ماسوله، روستای شولم
شروع قیمت از
۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
بخاری گازی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
میز غذاخوری
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۹۱۱۲۷۴۹۵۹

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی عنبربو در روستای شولم شهر فومن استان گیلان واقع شده و یک خانه چوبی با چیدمان و معماری روستایی است که در محیطی سرسبز و با آب و هوای خنک و دلپذیر قرار دارد. این مجموعه زیبا دارای ظرفیت پذیرش و اسکان 30 گردشگر است و شامل 8 باب سوئیت، 2 باب اتاق 2 تخته، 2 باب اتاق 3 تخته و 2 باب اتاق 6 تخته می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی عنبربو در روستای شولم، شهر فومن استان گیلان، با ارائه امکانات و خدمات متنوع به مهمانان خود تجربه‌ای دلپذیر و آرامش‌بخش فراهم می‌کند. از جمله امکاناتی که در این اقامتگاه به مهمانان ارائه می‌شود، می‌توان به پارکینگ غیر مسقف، ارائه غذاهای محلی و اینترنت نامحدود اشاره کرد. همچنین وسایل گرمایشی مانند پتو و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از جمله بخاری گازی و کولر گازی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

 

مسافران گرامی نیز در اقامتگاه بوم گردی عنبربو می‌توانند با درخواست و هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه انواع غذاهای محلی مانند میرزا قاسمی، باقالاقاتوق، ترش تره، سیر قلیه، کباب ترش، اناربیج، واویشکا، قورمه سبزی، قیمه، مرغ، کوبیده و کباب را سفارش داده و از لذت آشپزی محلی بهره‌ ببرند. این اقامتگاه با ترکیبی از امکانات راحتی و خدمات محلی، به مسافران فرصتی را برای تجربه‌ی یک اقامت متمایز در فضایی سنتی و دلپذیر می‌دهد.

جاذبه های گردشگری

با وجود تنوع فصول در منطقه، سفر به این منطقه‌ی زیبا همواره یک تجربه خاص و خوشایند خواهد بود. شهر فومن با جاذبه‌های گردشگری و طبیعی فراوان، در تمامی فصول سال، مسافران داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند. از جمله این جاذبه‌ها، قلعه رودخان فومن به عنوان یک بنای باستانی از دوران ساسانی در ارتفاعات جنگلی واقع شده است. این قلعه به دلیل موقعیت استراتژیک، همواره از تجاوز دشمنان جلوگیری کرده و به عنوان نمادی از مقاومت شناخته می‌شود.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}