اقامتگاه بوم گردی غوزک سوادکوه

استان مازندران، شهر سوادکوه، روستای غوزک رودبار
شروع قیمت از
۸۹۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
بخاری گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی غوزک در روستای غوزک شهر سوادکوه استان مازندران واقع شده است. اقامتگاه بوم‌گردی غوزک دارای ۵ عدد کلبه است که هر کدام اسکان ۱۱۰ گردشگر را می‌توانند پذیرایی کنند. این کلبه‌ها با معماری بومی و طبیعت اطراف سازگاری کامل دارند و به مسافران فضایی آرام و دلپذیر را ارائه می‌دهند. ایوان این اقامتگاه دارای چشم اندازی فوق العاده زیباست که به جنگل‌های سرسبز و پر از درختان میوه می‌نگرد. معماری روستایی این اقامتگاه با استفاده از در و پنجره‌های چوبی و سقف شیروانی، زیبایی و طراوتی خاص به آن می‌بخشد. با تماشای این چشم انداز دلپذیر، مهمانان می‌توانند در فضای آرام و دلنشین اقامتگاه لحظاتی آرامش بخش را تجربه کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی غوزک در روستای غوزک، شهر سوادکوه استان مازندران واقع شده است. این اقامتگاه دارای امکانات و خدماتی متنوع برای مسافران فراهم می‌کند. هر کلبه دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و آشپزخانه است که به صورت مشترک بین مهمانان قابل استفاده است. سیستم های سرمایشی و گرمایشی نیز با استفاده از بخاری گازی و اسپیلت در هر کلبه نصب شده است. علاوه بر این، امکان استفاده از وای فای در اقامتگاه فراهم شده است تا مهمانان بتوانند در ارتباط با دیگران بمانند. از جمله خدمات دیگر اقامتگاه بومگردی غوزک، راهنمای تور و امکان سفارش غذاهای لذیذ محلی مازندران است که مهمانان می‌توانند لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

شهر سوادکوه در استان مازندران دارای جاذبه‌های گردشگری و طبیعی فراوانی است که می‌توان به چشمه آب معدنی سنگ بن، چشمه معدنی آزرو، آبشار درازکش، دریاچه گل پل، سد لفور، تپه باستانی گرد کوه، سد شیاده و شورمست اشاره کرد. این جاذبه‌ها هر یک دارای خصوصیات طبیعی و تاریخی منحصر به فردی هستند و گردشگران را به خود جذب می‌کنند. از طبیعت زیبا و مناظر دل‌نشین چشمه‌ها و آبشارها گرفته تا تاریخ و فرهنگ باستانی تپه‌ها و سد‌ها، هرکدام از این جاذبه‌ها می‌توانند تجربه‌ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان به ارمغان بیاورند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}