اقامتگاه بوم گردی قدیم خونه آستانه اشرفیه

استان گیلان، شهرستان آستانه اشرفیه، بخش کیاشهر، روستای لسکوکلایه
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
رخت آویز
اقلام بهداشتی
رادیاتور
کولر گازی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۲۶۹۴۴۸۹

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی قدیم خونه با دو خانه، یکی قدیمی و بازسازی شده با قدمت 60 سال و دیگری نوساز به سبک سنتی، در میان شالیزارهای سرسبز و طبیعت بکر گیلان قرار دارد. این مجموعه دارای 7 اتاق است، که 3 اتاق در خانه قدیمی و 4 اتاق در خانه نوساز قرار دارد. این اتاق‌ها با ظرفیت‌های مختلف از 2 نفر تا 5 نفر و سرویس کف خواب در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

برای استفاده از سرویس بهداشتی و حمام، مهمانان می‌توانند از توالت‌های ایرانی و فرنگی مشترک در محوطه استفاده کنند. این مکان با معماری سنتی و کاهگلی در میان مناظر طبیعی بکر گیلان قرار گرفته است تا تجربه‌ای به یادماندنی را برای مسافران به ارمغان بیاورد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی قدیم خونه امکانات و خدمات متنوعی را برای راحتی مهمانان فراهم کرده است. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف، پرسنلی که زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی را مسلط هستند، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری، رستوران، کافی‌شاپ و سیستم‌های گرمایش و سرمایش مانند پنکه رومیزی، کولر گازی و شوفاژ می‌باشند.

رستوران این اقامتگاه انواع غذاهای محلی و بومی گیلان را ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه، غذای دلخواه خود را سفارش داده و لذت ببرند. این امکان به مهمانان اجازه می‌دهد تا از غذاهای محلی با طعم‌های منحصربه‌فرد منطقه لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

روستای سرسبز و دیدنی لسکوکلایه به دلیل نزدیکی به دریای خزر و طبیعت زیبا، مقصدی جذاب برای علاقه‌مندان به طبیعت و تجربه زندگی روستایی محسوب می‌شود. همچنین، وجود اماکن مانند پل چوبی و اسکله ماهیگیری کیاشهر، پارک ملی بوجاق، تالاب بین‌المللی امیر کلایه، پارک ساحلی آستانه اشرفیه و آبشار شیطان کوه، جذابیت و تنوع بیشتری به این منطقه اضافه می‌کند و گردشگران را به خود جلب می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}