اقامتگاه بوم گردی قلی تبار فیلبند

استان مازندران، شهرستان بابل، روستای فیلبند
شروع قیمت از
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
پارکینگ روباز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
شومینه هیزمی
بخاری نفتی
لوازم آشپزخانه
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۳۱۵۸۷۲۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی قلی تبار در روستای فیلبند واقع شده است و با طبیعت فوق العاده و زیبایی که در این منطقه وجود دارد، مورد توجه طبیعت گردانان زیادی قرار می گیرد. این اقامتگاه در یک باغ میوه بزرگ به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع قرار دارد. از تراس اقامتگاه، چشم اندازی زیبا از درختان سبز قابل مشاهده است. اقامتگاه دارای دو واحد اقامتی است که هر کدام جداگانه برای اسکان مهمانان در نظر گرفته شده است. این اقامتگاه با ظرفیت پذیرش ۲۰ نفر و امکانات رفاهی کاملی که در آن وجود دارد، آماده پذیرایی از مسافران است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

هر یک از واحدهای اقامتی در اقامتگاه بوم گردی قلی تبار دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، سرویس کف خواب شامل بالشت و پتو، آشپزخانه مجهز با تجهیزات آشپزی از جمله یخچال، اجاق گاز و وسایل آشپزی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، و حمام می باشد. همچنین، در واحدها سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسبی نصب شده است تا در تمام فصول سال راحتی لازم را برای مهمانان فراهم کند.

در صورت تمایل، با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه، می توانید انواع غذاهای سنتی و لذیذ از جمله اردک محلی، میرزا قاسمی، کوکو و ... را سفارش داده و از عطر و طعم خوشایند آنها لذت ببرید. این اقامتگاه فرصتی مناسب برای تجربه زندگی روستایی و احساس صمیمیت با محیط طبیعی فراهم می کند.

جاذبه های گردشگری

دریای ابری ها از جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا در روستای فیلبند است. این پدیده طبیعی به وجود می‌آید که ابرها به طور معمول در ارتفاعات قرار دارند و ایجاد چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا و دیدنی می‌کنند. حضور در این منطقه و مشاهده طلوع و غروب آفتاب از بین ابرها امری بسیار دیدنی و جذاب است و مخصوصاً برای علاقه‌مندان به عکاسی یک تجربه خاص و دلنشین خواهد بود. همچنین، با سفر به این منطقه در فصل بهار، می‌توانید زیبایی باران و برف را همزمان تجربه کنید و از لذت بردن از این تغییرات طبیعی در آب و هوا لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}