اقامتگاه بوم گردی لیا رامسر

استان مازندران، شهرستان رامسر، روستای ییلاقی گراسماسر
شروع قیمت از
۳,۸۹۲,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
پارکینگ روباز
خدمات تور
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
میز غذاخوری
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی لیا دارای دو طبقه اقامتی است که تمام امکانات رفاهی را برای مسافران در اختیار قرار می‌دهد. طبقه اول این اقامتگاه به ظرفیت 12 الی 15 نفر دارای یک سالن پذیرایی با مبلمان، میز ناهار خوری، تلویزیون، آشپزخانه کامل با تجهیزات، شومینه هیزمی، تراس، توالت ایرانی و فرنگی، حمام و یک اتاق خواب با یک تخت دبل می‌باشد.

 

همچنین طبقه دوم نیز شامل یک سوئیت کامل است که دارای یک اتاق خواب با سه تخت در اتاق و یک تخت در پذیرایی، تراس، شومینه، توالت فرنگی و ایرانی، حمام، آشپزخانه، میز ناهار خوری، تلویزیون و سایر امکانات است. ظرفیت این واحد 6 الی 8 نفر می‌باشد و برای افراد اضافی، سرویس کف خواب (تشک و پتو) فراهم شده است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در حیاط اطراف ساختمان، میز و صندلی‌ها به همراه امکان استفاده از باربیکیو نیز موجود است تا مسافران بتوانند از این فضای سبز برای لذت‌بردن از وعده‌های غذایی یا تفریح خود استفاده کنند. این اقامتگاه خدمات رستورانی ارائه نمی‌دهد، اما مسافران در صورت تمایل می‌توانند از غذاخوری محلی در روستا انواع غذاهای محلی و سنتی را سفارش دهند یا به آنجا مراجعه کرده و از غذاهای تهیه شده خود لذت ببرند.

 

ظرفیت کلی این اقامتگاه برای 25 نفر است و علاوه بر این، خدماتی همچون راهنمای تور نیز برای گردشگران فراهم شده است تا تجربه‌ی گردشگری خوبی را در این مکان داشته باشند.

جاذبه های گردشگری

مناطق دیگری نیز در نزدیکی دهستان دالخانی و اقامتگاه بوم گردی لیا در شهرستان رامسر وجود دارند که می‌توان به دهستان جنت رودبار به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری اشاره کرد. آبشار سیاسرت در جنت رودبار، تله‌کابین رامسر برای لذت‌بردن از مناظر طبیعی بی‌نظیر، بوستان جنگلی صفارود با فضاهای سرسبز و دل‌پذیر، جواهر دره که به عنوان یک منطقه طبیعی دیدنی شناخته می‌شود، و همچنین قله مارکو که از بالاترین نقاط منطقه است، جزو جاذبه‌های گردشگری این منطقه می‌باشند.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}