اقامتگاه بوم گردی لیجار رودسر

استان گیلان، شهرستان رودسر، روستای لاکلایه
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی لیجار، یک فرصت شگفت‌انگیز برای تجربه‌ی آرامش و زیبایی در میان فضای باغ کیوی با مساحت 5000 متر مربع و چشم‌اندازی به شالیزارهای زیبای برنج به شما ارائه می‌شود. در این اقامتگاه، سوئیت اقامتی به مساحت 60 متر مربع با ظرفیت 12 نفر منتظر شماست.

این سوئیت دارای یک اتاق خواب با 1 تخت، آشپزخانه‌ای مجهز با اجاق گاز، سینک و یخچال، و همچنین توالت ایرانی، حمام، کولر گازی، پنکه و بخاری گازی می‌باشد. همچنین ایوان بزرگی به مساحت 9 متر مربع نیز در اختیارتان قرار دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید.

هزینه‌ی اقامت در این سوئیت، بدون صبحانه محاسبه می‌شود. اگر تمایل دارید، می‌توانید صبحانه، ناهار و شام خود را در این خانه بومی سفارش دهید. برای اطمینان از تجربه‌ی بهتر، توصیه می‌شود که قبل از ورود به اقامتگاه، هماهنگی لازم جهت سفارش غذا را انجام دهید تا تجربه‌ای لذت‌بخش و متناسب با تمامی نیازهای شما فراهم شود.

امکانات و خدمات اقامتگاه

مسافرانی که به صورت تور به اقامتگاه بوم‌گردی لیجار سفر می‌کنند، از برنامه‌های متنوعی مانند گشت محلی، طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی بهره‌مند می‌شوند. همچنین، تجربه پخت نان تنوری نیز می‌تواند تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش برای گردشگران فراهم کند. پرسنل اقامتگاه با آشنایی به زبان انگلیسی و راهنمایی تور برای راهنمایی گردشگران خارجی، به عنوان یکی از خدمات ارائه شده در اقامتگاه بوم‌گردی لیجار حضور دارند.

از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به پارکینگ غیرمسقف با امنیت کامل برای پارک خودروهای مسافران اشاره کرد. همچنین، مهمانان می‌توانند از اینترنت رایگان نیز استفاده کنند تا تجربه‌ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

جاذبه های گردشگری

شهر رودسر با جاذبه‌های گوناگون، تجربه‌ای بی‌نظیر از دیدن و کاوش را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. یکی از مکان‌های دیدنی این شهر، بازار ماهی‌فروشان است که بازدید از آن لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است.

همچنین، از جاذبه‌های طبیعی رودسر می‌توان به جنگل‌های سرسبز و بکر، آبشارها، و چشمه‌های آب معدنی اشاره کرد. به عنوان مثال، چشمه سجیران یکی از جاذبه‌های طبیعی خاص این منطقه است.

همچنین، جاذبه‌های تاریخی نیز جذابیت‌های خود را دارند. پل آجری تمیجان، قلعه بندین، بقعه پیر، کاخ ناهارخوران و کاخ اختصاصی رضاشاه از مکان‌های تاریخی و گردشگری معروف این شهر هستند که بازدید از آنها تجربه‌ای شگفت‌انگیز و آموزنده را به همراه دارد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}