اقامتگاه بوم گردی لیماکده تنکابن

استان مازندران، شهر رامسر، روستای لیماکده
شروع قیمت از
۱,۸۹۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
فوتبال دستی
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
شومینه هیزمی
بخاری گازی
میز
هیتر برقی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی لیماکده با حفظ معماری بومی و محلی، به شما امکان پذیرایی و اسکان حداکثر 8 گردشگر را در اختیار می‌گذارد. این اقامتگاه دارای 2 اتاق خواب، 1 پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) و حمام می‌باشد. با وجود محیط دنج و خاطره‌انگیز در یکی از بهترین ییلاقات رامسر، اقامتگاه لیماکده به شما فرصتی را می‌دهد تا به دور از هیاهوی شهری، لحظاتی آرام و متفاوت را در کنار عزیزانتان سپری کنید و از تجربه‌ای چشمگیر در محیط طبیعی لذت ببرید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی لیماکده با ارائه امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، راهنمای محلی و سیستم گرمایش بخاری گازی، تمامی تلاش خود را می‌کند تا رفاه حال و راحتی گردشگران را بهبود بخشد. از آنجا که منطقه مورد نظر خوش آب و هوا است، سیستم سرمایشی در اتاق‌ها در نظر گرفته نشده است.

درباره غذاهای محلی و معروف شهر که در ذهن گردشگران خاطره‌ساز شده است، می‌توان به ماهی شکم‌پر، بادمجان شکم‌پر، باقالا وابیج، آغوز مسما و قلیه اشاره کرد. توصیه می‌شود این غذاها را از رستوران‌های محلی تهیه کنید تا از طعم و ذائقه‌ی اصلی و اصیل این منطقه بهره‌مند شوید.

جاذبه های گردشگری

بوستان جنگلی صفارود، جنگل دالخانی، آبشار صفارود، آبشار ازارک، آبشار ایج رامسر، آبشار سیاسرت، آبگرم سادات محله، غار یاغی لوکا، دریاچه قو، سد میجران، روستای جواهرده، تله کابین و کاخ مرمر همه جاذبه های فوق العاده ای هستند که طبیعت دوستان زیادی را به خود جذب می کنند. این مناطق در ایام مختلف سال، بر اساس فصل و شرایط آب و هوایی، زیبایی های خاصی را به نمایش می گذارند. بنابراین، گردشگران می توانند در تمام فصول سال از این جاذبه های طبیعی لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}