اقامتگاه بوم گردی مارجان چابکسر

استان گیلان، شهرستان چابکسر، روستای چایجان
شروع قیمت از
۱,۳۳۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
کافی شاپ
امکانات اتاق
بخاری گازی
اقلام بهداشتی
کولر گازی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۰۲۴۵۲۹۳۳۶

درباره اقامتگاه

مجموعه اقامتی و بوم گردی مارجان دارای 5 اتاق تشکیل شده است، که شامل 3 اتاق با ابعاد 20 متری و ظرفیت هشت نفره و 2 اتاق 12 متری با ظرفیت سه نفره هستند. این مجموعه از ظرفیت اسکان و پذیرش حداکثر 30 گردشگر برخوردار است.

مارجان، به عنوان یک مجموعه تفریحی و گردشگری، در تیرماه سال 1399 ایجاد شده و در فضایی دنج و آرامش‌بخش، میزبان مهمانان عزیز می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

تمامی اتاق‌های مجموعه اقامتی مارجان فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. برای استفاده از سرویس بهداشتی، مهمانان باید از سرویس‌های مشترکی که شامل 2 توالت ایرانی و 2 حمام در داخل ساختمان و 2 توالت ایرانی و 2 حمام در داخل حیاط می‌شوند، استفاده کنند.

اقامتگاه مارجان برای راحتی مسافران خود پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری، کافی شاپ و سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپیلیت (با بخاری گازی و کولر گازی) را فراهم کرده است.

اقامتگاه مارجان برنامه‌های ویژه‌ای مانند اجرای زنده موسیقی سنتی با لباس‌های محلی را برای مهمانان خود (با تعداد بالا) برگزار می‌کند. همچنین دارای آلاچیق و تخت‌های سنتی چوبی در حیاط است که مکان‌هایی ایده‌آل برای نوشیدنی و صرف وعده‌های غذایی، استراحت و لذت بردن از آب و هوای خوشایند و طبیعت زیبای منطقه را فراهم می‌کنند.

مهمانان عزیز می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه از انواع غذاهای محلی شمالی و سنتی ایرانی نظیر میرزاقاسمی، مرغ ترش و کباب ترش، باقالی خورش، ماهی کبابی سفارش داده و لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

در این منطقه، جاذبه‌هایی همچون گنبد تاریخی پیرمحله، قلعه گردن، پل خشتی تیمیجان، چشمه آب معدنی سجیران، چشمه دمکش و آبشار میلاش از جمله جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار دیدنی هستند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}