اقامتگاه بوم گردی ماسو شفت

استان گیلان، شهر شفت، جاده احمد سرگوراب، دهستان چوبر، جاده امام زاده اسحاق، روستای بیجارسر
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
رادیاتور
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۶۸۲۲۴۵۸

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ماسو به سبک خانه‌های قدیمی گیلانی با ظرفیت اسکان و پذیرش 40 گردشگر در تابستان سال 1398 افتتاح شده و مکانی مناسب برای پذیرایی از گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت است. این خانه بومی سه طبقه دارد که شامل 5 سوئیت 8 نفره در طبقه اول و دوم، و 2 سوئیت در طبقه دوم و یک سوئیت در طبقه سوم قرار دارد.

هر سوئیت شامل یک اتاق خواب، یک تخت دبل، دو مبل تخت خواب شو تک نفره، 4 نفر ظرفیت کف خواب، سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و فرنگی) و حمام اختصاصی می‌باشد. اما به دلیل ماهیت چوبی ساختمان، استفاده از پخت و پز، دخانیات و قلیان در داخل واحدها ممنوع است.

ویژگی منحصر به فرد این اقامتگاه این است که در میان مزارع و طبیعت سبز گیلان قرار گرفته و فرصتی مناسب برای فرار از همه‌جاگیری شهری را فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ماسو برای رفاه مسافران گرامی امکانات و خدمات متعددی فراهم کرده است. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف برای خودروها، پرسنلی که به زبان انگلیسی مسلط هستند تا مهمانان غیرایرانی را راهنمایی کنند، راهنمایان محلی برای تورهای گردشگری، و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از جمله شوفاژ و اسپلیت می‌باشد.

همچنین مهمانان عزیز با هماهنگی قبلی با پرسنل می‌توانند از انواع غذاهای محلی و لذیذ گیلانی مانند فسنجان، قورمه سبزی، سیر قلیه، شیرین قورمه، ترش کباب، میرزاقاسمی و ... سفارش دهند و از آن‌ها لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

منطقه‌هایی چون سیاه مزگی، آبشار دودوزن، قلعه رودخان، آستان مقدس امامزاده اسحاق، روستای دیدنی ماسوله، مجتمع تفریحی و گردشگری دریاچه سقالکسار از جمله جاذبه‌های فوق‌العاده زیبا و تاریخی در این منطقه هستند. این مناطق با طبیعت خیره‌کننده و تاریخی‌شان، گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کنند و به عنوان مقاصدی برای تجربه زیبایی‌های طبیعت و آشنایی با تاریخ و فرهنگ منطقه شناخته می‌شوند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}