اقامتگاه بوم گردی ماسو نوشهر

استان مازندران، شهر کجور، روستای اسلام آباد، خیابان امام حسین، خیابان میان محله
امکانات و ویژگی ها
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری نفتی
هیتر برقی
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه سنتی ماسو با معنای نور و روشنی ماه، یک خانه روستایی قدیمی است که با دو ایوان زیبا طراحی شده است. این اقامتگاه برای گردشگران، امکان خوابیدن، استراحت و تماشای چشم انداز زیبای اطراف را فراهم می‌کند. خانه بومی ماسو دارای سه اتاق به مساحت 18 متر مربع، یک حیاط داخلی و یک آشپزخانه به مساحت 15 متر مربع است.

این اقامتگاه به عنوان یک خانه سنتی، طراحی و احیا شده است تا گردشگران بتوانند از تجربه اقامت در یک خانه قدیمی و استفاده از امکانات آن لذت ببرند. ایوان‌های زیبا و حیاط این خانه سنتی، فضایی دلپذیر را برای گردشگران فراهم می‌کنند تا از آرامش و زیبایی منظره اطراف اقامتگاه لذت ببرند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه سنتی ماسو به منظور رفاه و رضایت بیشتر گردشگران و مهمانان، خدمات رفاهی متنوعی را فراهم کرده است. این خدمات شامل پارکینگ غیر مسقف اختصاصی برای ماشین‌های مهمانان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی و ارتباط با گردشگران غیرایرانی، راهنمای تورهای گردشگری در منطقه، وسایل گرمایشی مانند پتو و سایر وسایل مشابه، یک آشپزخانه عمومی برای استفاده مهمانان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مانند بخاری نفتی، حمام مشترک و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.

علاوه بر این، مهمانان می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه انواع غذاهای محلی و گیاهی این منطقه را سفارش دهند و از تجربه‌ی طعم لذیذ آنها لذت ببرند. تمامی این خدمات و امکانات به منظور ایجاد تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش برای مهمانان در اقامتگاه سنتی ماسو فراهم شده است.

جاذبه های گردشگری

مناطقی مانند سد آویدر و پارک جنگلی سی سنگان در شهرهای نوشهر و مازندران از جاذبه‌های طبیعی زیبا در این منطقه هستند. سد آویدر با چشم‌اندازهای زیبا و مکانی بکر برای تفریح و لذت‌بردن از طبیعت شناخته می‌شود. همچنین، پارک جنگلی سی سنگان با درختان بلوط، افرا و شمشادهای خود یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین پارک‌های جنگلی شمال کشور است.

علاوه بر آن، روستای کندلوس و بازار سنتی نوشهر نیز جاذبه‌های تاریخی و زیبایی هستند که مسافران می‌توانند از آنها لذت ببرند. توصیه می‌شود که سفر به این منطقه در فصل‌های تابستان و بهار برگزار شود، زیرا در این فصل‌ها طبیعت و آب‌وهوای منطقه بهترین شرایط را برای سفر و تفریح فراهم می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}