اقامتگاه بوم گردی مامن لنگرود

استان گیلان، شهرستان لنگرود، منطقه گردشگری لیلاکوه، روستای بالاسرا، نبش شاهد ۱
شروع قیمت از
۶۳۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
لباسشویی
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بخاری گازی
هیتر برقی
رخت آویز
پنکه
یخچال
سیستم تهویه هوا
سشوار
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۲۲۴۵۸۷۰۱۷

درباره اقامتگاه

خانه بومی مأمن در منطقه‌ای زیبا و دلنشین واقع شده است و ظرفیت اسکان 30 گردشگر را دارا می‌باشد. این خانه دارای 4 اتاق با ظرفیت حداکثر 7 نفر در هر اتاق می‌باشد. مسافران عزیز در این خانه از سرویس بهداشتی مشترک که شامل توالت ایرانی و حمام داخل محوطه است استفاده می‌کنند.

البته باید توجه داشت که توالت فرنگی در حال حاضر در این اقامتگاه وجود ندارد. ایوان طبقه دوم این ویلا به شما این فرصت را می‌دهد که از یک منظره فوق‌العاده به شهر لذت ببرید. این اقامتگاه دسترسی آسان به مناظر طبیعی فوق‌العاده ای همچون کوه‌های سرسبز، دشت‌ها، آبشارها و دریا را فراهم می‌کند که در فاصله کمتر از 15 دقیقه از اینجا قرار دارند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی مأمن در ارائه خدمات به مسافران به امکانات و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف برای مسافران، حضور پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی مهمانان غیرایرانی، دسترسی به یک آشپزخانه عمومی با تجهیزات کامل برای آشپزی، اتصال به اینترنت، و تأمین وسایل گرمایشی مانند پتو و تشک برای راحتی مسافران در فصول سرد سال می‌باشد.

همچنین، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری در دسترس مهمانان است و از سیستم گرمایشی با بخاری گازی برای تنظیم دمای دلخواه استفاده می‌شود. ضمناً، اقامتگاه بوم گردی مأمن امکان سفارش انواع غذاهای سنتی و محلی گیلان را نیز ارائه می‌دهد.

منوی صبحانه این مجموعه شامل مواد غذایی ارگانیک و محلی مانند پنیر برشته و پنیر محلی، کره محلی، املت، نیمرو، عسل و نان محلی می‌باشد، تا مهمانان بتوانند لذت یک صبحانه خوشمزه و ارگانیک را تجربه کنند.

جاذبه های گردشگری

علاوه بر امکانات داخلی اقامتگاه، منطقه اطراف نیز از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی دیدنی پر طرفداری برخوردار است. در این منطقه، می‌توان به بقعه آقا سید محمد بالاسرا، منطقه سرسبز و دیدنی لیلاکوه، بام لنگرود، بقعه آقا سید محمد کیاکلایه، دریاچه کومله، آبشار شیطان کوه لاهیجان و ... اشاره کرد.

این آثار طبیعی، تاریخی و مذهبی فرصت‌های بی‌پایانی را برای بازدید و گشت و گذار در محیط زیبای اطراف اقامتگاه بوم‌گردی مأمن به مهمانان ارائه می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}