اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر

استان مازندران، شهر رامسر، جاده میرزا کوچک خان (هریس)، دالخانی، روستای جنت رودبار، انتهای بازار
شروع قیمت از
۷۲۳,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
صندوق امانات
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
خدمات تماس بیدار باش (Wakeup Call)
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
بخاری نفتی
لوازم آشپزخانه
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۹۹۹۱۸۰۳

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی ماه تی تی در رامسر یک خانه با قدمت بیش از 30 سال است که در سال 1397 مرمت و به بهره‌برداری رسیده است. این اقامتگاه دارای یک واحد اقامتی با چهار اتاق است که در طبقه اول قرار دارد. تراسی با متراژ 30 متر نیز در این اقامتگاه وجود دارد که فضای دلنشینی را برای لذت بردن از طبیعت به شما ارائه می‌دهد. امکانات و خدمات این اقامتگاه شامل اتاق‌های راحت با تمام امکانات مورد نیاز شما، تراسی فضای باز برای نشستن و استراحت، و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی ماه تی تی در رامسر دارای چهار اتاق است که همه به صورت کف خواب تزئین شده‌اند و با الهام از سنت و فرهنگ محلی طراحی شده‌اند. با ظرفیت اسکان و پذیرایی از 15 گردشگر، شما و همراهانتان می‌توانید در این اتاق‌ها اقامت کنید و لذت ببرید.

علاوه بر اتاق‌ها، اقامتگاه ماه تی تی امکانات و خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به راهنمای تورهای گردشگری محلی که شما را در دیدن جاذبه‌های محلی همراهی می‌کند، پارکینگ غیرمسقف برای راحتی شما در پارک کردن خودرو، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اشتراکی در محوطه اقامتگاه، سرویس کف خواب برای راحتی و آسایش شما و به یخچال مشترک برای نگهداری غذاها اشاره کرد.

همچنین در اقامتگاه ماه تی تی، شما می‌توانید از انواع غذاهای محلی و خوش طعمی که در رستوران سرو می‌شوند، لذت ببرید. باقالاقاتوق، میرزاقاسمی و سیرترشی تنها نمونه‌هایی از این غذاهای محلی و خوشمزه هستند که شما را به تجربه کردن طعم‌های منحصر به فرد منطقه دعوت می‌کنند.

جاذبه های گردشگری

مناطقی مانند آبشار ریش بذار، آبشار هیسیان، آبشار حسینیه، آبشار خشکا، آبشار چاردر و آبشار آزارک برای شما بهترین گزینه‌ها برای دیدن و تجربه کردن زیبایی‌های طبیعت هستند. همچنین جنگل‌های پوشیده از درختان و سرسبز و زیبای دالخانی نیز از جاذبه‌هایی هستند که شما را به دل طبیعت می‌کشانند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}