اقامتگاه بوم گردی ماه سو بندر انزلی

استان گیلان، شهر بندر انزلی، روستای توربه گوده
شروع قیمت از
۱,۱۱۲,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
فوتبال دستی
جاروبرقی
کپسول آتشنشانی
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
سیستم اطفاء حریق
تهویه مطبوع
پارکینگ
اعلام حریق
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
هیتر برقی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
صندوق امانات
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۱۳۴۴۴۰۲۰۸۹

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی ماه سو با ظرفیت اسکان و پذیرش 20 گردشگر در اطراف زیبایی‌ها و امکانات چشم‌نواز خود را به میهمانان ارائه می‌دهد. با دارا بودن 6 اتاق به سبک‌های مختلف، این اقامتگاه به هر سلیقه‌ای پاسخ می‌دهد. از اتاق‌های تک تخته با امکان اضافه کف خواب تا اتاق‌های دو تخته دبل و چهار نفره، همگی به نام معروف شاعران بزرگ ایران مانند سعدی، خیام، مولانا، حافظ و عطار نام‌گذاری شده‌اند. تمامی اتاق‌ها و سوئیت بهارخواب دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی می‌باشند، در حالی که سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) به صورت مشترک در محوطه مجموعه قرار دارد.

فضای خارجی این اقامتگاه با گل‌کاری و باغچه‌ای سبز، استخر پرورش ماهی و تنوع درختان و گل‌ها، زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. این محل مناسبی برای استراحت، گذراندن اوقات فراغت و لذت بردن از آب و هوای مطبوع منطقه بندری فومن است. ترتیب دادن به اسم‌های شاعران برای اتاق‌ها نیز اثری فراتر از مجرد نام‌گذاری داشته و به مسافران این اقامتگاه تجربه‌ای فراتر از معمول را ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ماه سو با تلاش در جهت رفاه مسافران، امکانات و خدمات گوناگونی را در اختیارشان قرار می‌دهد. پارکینگ غیرمسقف برای راحتی مسافران در اختیار قرار دارد و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی مهمانان غیر ایرانی حاضر است.

آشپزخانه‌ای مجهز در اقامتگاه قرار دارد که مهمانان می‌توانند از آن برای تهیه غذا استفاده کنند. سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی نیز با استفاده از اسپلیت و بخاری برقی فراهم شده‌اند تا در تمام فصول سال، راحتی لازم برای مهمانان فراهم شود.

رستوران این مجموعه انواع غذاهای محلی و سنتی ایرانی را ارائه می‌دهد. انواع کباب، غذاهای دریایی، سالاد، دسر، استیک، برگر، سوخاری و پاستا به علاقه‌مندان به تنوع طعم‌ها خدمت می‌کند. همچنین کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌ها از سردنوش‌ها و دمنوش‌ها تا چای و آبمیوه را به مهمانان ارائه می‌دهد. 

فضای بازی کودکان نیز از امکانات این اقامتگاه است که خانواده‌ها می‌توانند در آن اوقات خوشی را به همراه فرزندانشان سپری کنند. همه این امکانات همراه با فضای سبز و طبیعی این مجموعه، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}