اقامتگاه بوم گردی ماه نشین رودبار

استان گیلان، شهرستان رودبار، سه راه توتکابن، روستای دیورش، کوچه ماه نشین
شروع قیمت از
۳,۵۵۹,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۶۹۶۳۳۸۵

درباره اقامتگاه

خانه بومی دو طبقه ماه‌نشین با ظرفیت اسکان و پذیرش 30 نفر، از جمله جاذبه‌های دیدنی این منطقه است. این خانه دارای 3 اتاق 12 متری با سرویس کف‌خواب و تراس در طبقه اول و یک اتاق 12 متری با سرویس کف‌خواب و تراس 48 متری در طبقه دوم می‌باشد. طراحی و ویژگی‌های سنتی این خانه، تجربه‌ای از زندگی در یک خانه روستایی شمالی را به مهمانان ارائه می‌دهد، و ایوان‌های بزرگ در دو طبقه از آن جلوه‌ی زیبایی به این خانه می‌بخشند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ماه نشین فضایی دلپذیر و مناسب برای تفریح و اقامت در میان طبیعت دارد. تمامی اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند و مهمانان از سرویس بهداشتی مشترک در داخل محوطه استفاده می‌کنند. آلاچیق‌های چوبی نیز برای لذت‌بردن از آب و هوای منطقه و انجام فعالیت‌های خارجی مناسب هستند.

این اقامتگاه امکاناتی همچون پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی مهمانان غیر ایرانی، آشپزخانه عمومی با تجهیزات کامل، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری و سیستم گرمایشی با بخاری گازی فراهم می‌کند. همچنین، به دلیل خنکی آب و هوا در منطقه، نیازی به سیستم سرمایشی نیست.

مهمانان می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه از غذاهای محلی و ارگانیک مانند چلوماهی قزل آلا، چلو کباب ترش، چلو سیرقلیه و دیگر غذاهای محلی لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

منطقه اطراف اقامتگاه بوم گردی ماه نشین دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوانی است. جنگل‌های سرسبز، چشمه سفیدآب، بقعه متبرکه امامزاده هاشم (ع) و امامزاده محتشم (ع)، قله درفک، دریاچه حلیمه جان، منطقه حفاظت شده سیاهرود و آبشار کلشتر تنها چند نمونه از جاذبه‌های دیدنی این منطقه هستند. با بازدید از این جاذبه‌ها، مسافران می‌توانند از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی این ناحیه لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}