اقامتگاه بوم گردی مخمل بانو تنکابن

استان مازندران، شهرستان تنکابن، محله سلیمان آباد، روستای آهک چال، روستای بالابند، کوچه فرهنگ
شروع قیمت از
۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری هیزمی
شومینه هیزمی
رخت آویز
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۷۴۶۱۷۶۹۱

درباره اقامتگاه

بومگردی مخمل بانو با سطح 200 متر مربع بر روی زمینی به وسعت 1000 متر مربع واقع شده است و شامل یک اتاق خواب، یک هال، آشپزخانه، تراس، سرویس بهداشتی با توالت ایرانی و توالت فرنگی سیار، و حمام اختصاصی می‌باشد. این مکان با ظرفیت پذیرایی از حداکثر 18 مهمان، در فضای آرام و دلنشین روستایی قرار گرفته است، به گونه‌ای که مسافران عزیز تجربه‌ی لحظاتی خاطره‌انگیز و آرامش‌بخش را برای خود و خانواده‌شان به ارمغان بیاورند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

میزان تنوع و خوشمزگی غذاهای این منطقه بر جذابیت اقامتگاه بوم‌گردی مخمل بانو افزوده است. از ترشی تره با ماهی گرفته تا کباب، میرزاقاسمی، باقالاقاتق، ماهی شور، مالابیج، ناز خاتون، کدو بره، خورشت آلو، خورشت سیر انار و آش کدو، انواع غذاهای محلی این دیار را تشکیل می‌دهند که مسافران با هماهنگی قبلی می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

این اقامتگاه همچنین با ارائه خدماتی همچون پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم گرمایش با بخاری گازی و شومینه هیزمی، و راهنمای محلی، تلاش دارد تا تجربه مسافران را بهتر کند. با توجه به آب و هوای خوشایند منطقه، سیستم سرمایشی در اینجا نیازی به عنوان یک امکانات اساسی ندارد.

جاذبه های گردشگری

روستای بالابند با طبیعتی دست نخورده و مناظر خیره کننده، هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. مزارع سرسبز چای و جنگل‌های دوهزار، غار آبی دانیال، پارک ملی خشکه داران، پارک جنگلی چالدره، دشت دریا سر، منطقه حفاظت شده بلس کوه، چشمه آبگرم فلکده، آبشار سنگ بن چشمه، آبشارهای کوهسر، آبشار تودارک، آبشار فرهادی جوی، مرداب نشتارود، پل چشمه کیله و روستای زیبای قلعه گردن از جمله جاذبه‌ها و زیبایی‌هایی هستند که مسافران را با خود جذب می‌کنند. این تنوع و غنای طبیعی در اطراف روستای بالابند، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای علاقمندان به سفرهای طبیعت گردی رقم می‌زند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}