اقامتگاه بوم گردی مرس سی ساری

استان مازندران، شهرستان ساری، بخش دودانگه، روستای درزیکلا، بالاچشمه
شروع قیمت از
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
تهویه مطبوع
پارکینگ
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری هیزمی
بخاری نفتی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۹۹۹۴۹۸۷۴

درباره اقامتگاه

خانه‌بومی مرس سی با اتاق‌هایی به تعداد 3 اتاق، به صورت 2 اتاق با ظرفیت 3 نفر و 1 اتاق با ظرفیت 5 نفر و سرویس کف خواب، جایی است که می‌توانید در کنار طبیعت زیبا و آرامش‌بخش منطقه اقامت داشته باشید. این خانه بومی به‌عنوان یک مکان مطبوع و دلنشین در کنار جنگل‌های سبز مرس سی واقع شده است و برای 11 نفر اسکان فراهم می‌کند. اتاق‌های این خانه بومی به سرویس بهداشتی اختصاصی مجهز نیستند، بنابراین مهمانان محترم می‌بایست از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) و حمامی که در محوطه اقامتگاه قرار دارد به صورت مشترک استفاده کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی مرس سی، به منظور راحتی و رفاه مسافران گرامی، امکانات و خدمات متعددی را فراهم کرده است. این اقامتگاه دارای پارکینگ مسقف برای یک خودرو و پارکینگ غیرمسقف برای یک خودرو می‌باشد. پرسنل این مجموعه مسلط به زبان انگلیسی بوده و به مهمانان در تورهای گردشگری با راهنمایی محلی خدمت می‌کنند. برای ایجاد گرمایش در منطقه، سیستم‌های گرمایشی مانند بخاری نفتی و بخاری هیزمی در دسترس مهمانان قرار دارد. با توجه به آب و هوای خنک منطقه، نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی در این اقامتگاه نیست.

 

مهمانان عزیز در صورت تمایل می‌توانند با انجام هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، از انواع غذاهای محلی مانند کیلی‌پلو (کدوپلو)، کرگ دله (مرغ شکم‌پر با سبزی)، اغوز خرش با سیکا (فسنجان با اردک)، سبزی‌پلو با ماهی و دیگر غذاهای محلی بهره‌برداری کنند و از تجربه‌ی چشیدن طعم‌های منحصربه‌فرد منطقه لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

منطقه زیبای مرس سی با جنگل سرسبز و طبیعت بکرش، آبشارها و چشمه‌های جاری در روستا، از جاذبه‌های طبیعی این منطقه است که همواره توجه طبیعت‌دوستان را به خود جلب کرده است. جنگل راش در این منطقه با سرسبزی و زیبایی خاص خود، به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی برجسته مطرح است. همچنین، مجموعه گردشگری ورگینه وا، آبشار ورسک، ارفه کوه، جنگل سرسبز و دیدنی جوارم، همگی از مکان‌هایی هستند که با زیبایی‌های خاص خود به دیدن‌وتجربه‌ی گردشگران اضافه می‌کنند. منطقه حفاظت شده دودانگه نیز با فراوانی گونه‌های حیات وحش و زیبایی‌های طبیعی خود، از دیگر جاذبه‌های دیدنی و جذاب این منطقه به حساب می‌آید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}