اقامتگاه بوم گردی مشتی حسن تنکابن

استان مازندران، شهرستان تنکابن، شهر خرم آباد، جاده ی شهید آباد، روستای توساکله
شروع قیمت از
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
کولر گازی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی مشتی حسن با دو اتاق طلعت یک و طلعت دو، امکان پذیرش مهمانان در یک محیط بومی و دلپذیر را فراهم می‌کند. اتاق طلعت یک با متراژ 25 متر و ظرفیت شش نفر و اتاق طلعت دو با متراژ 15 متر و ظرفیت چهار نفر، امکان اقامتی را با تجربه‌ای ارزشمند به مهمانان ارائه می‌دهند. این اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند، اما از سرویس‌های اشتراکی توالت ایرانی، توالت فرنگی و حمام در داخل محوطه استفاده می‌شود. وسایل خواب نیز به صورت کف خواب در این اتاق‌ها موجود است.

 

یک تراس بزرگ در میان اتاق‌ها واقع شده است که به حیاط اطراف نیز دسترسی دارد. این تراس امکاناتی از جمله سینک ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز و باربیکیو را به صورت مشترک برای مهمانان هر دو اتاق فراهم می‌کند. سیستم تهویه در اتاق طلعت یک به صورت اسپلیت برای تابستان و در اتاق طلعت دو به صورت بخاری گازی برای پاییز و زمستان تنظیم شده است. این اقامتگاه با ترکیب امکانات خوب و محیط طبیعی اطراف، یک تجربه‌ی لذت‌بخش و آرامش‌بخش را به مهمانان خود ارائه می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی مشتی حسن با ارائه امکاناتی نظیر فضای کافی برای پارک شش ماشین در حیاط به صورت غیر مسقف و یک آلاچیق 20 متری بزرگ، تمهیدات را برای راحتی و لذت بردن از اقامت شما فراهم کرده است. وجود این فضاها به شما اجازه می‌دهد که در فضای باز و طبیعی اقامت خود را تجربه کنید.

 

همچنین، این اقامتگاه از آنتن دهی موبایل و دسترسی به اینترنت همراه در این منطقه بهره‌برداری می‌کند که ارتباط شما را با دنیای بیرون تسهیل می‌کند.

 

در مورد غذا، اقامتگاه بوم گردی مشتی حسن رستوران خود را دارد و با هماهنگی قبلی، در هر سه وعده غذایی مانند مرغ ترش، ماهی و میرزا قاسمی به شما ارائه خواهد داد. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد که از طعم و انواع غذاهای محلی و ایرانی در داخل اقامتگاه لذت ببرید و به تجربه‌ی کامل‌تری از فرهنگ و ذائقه‌های محلی دست پیدا کنید.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}