اقامتگاه بوم گردی مشتی مریم چابکسر

استان گیلان، شهرستان چابکسر، روستای سرولات
امکانات و ویژگی ها
راهنمای تور
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۷۱۰۱۳۵۲

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی مشتی مریم با امکانات و امکانات رفاهی مناسب برای گردشگران تجهیز شده است. این مجموعه شامل سه سوئیت مجزا می‌باشد که به تفصیل در زیر توضیح داده شده‌اند:

1. سوئیت درختی: این سوئیت با ظرفیت حداکثر 7 نفر، در طبقه بالا قرار دارد و به وسیله پلی به یک آلاچیق چوبی متصل می‌شود. امکانات آن شامل سرویس کف خواب، توالت فرنگی و حمام اختصاصی، آشپزخانه با تجهیزات کامل (از جمله سینک ظرفشویی، اجاق گاز، یخچال و...)، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر گازی می‌باشد.

2. سوئیت طبقه بالا: این سوئیت با ظرفیت اسکان 5 نفر در طبقه بالا قرار دارد و اطراف آن با تلار احاطه شده است. امکانات آن شامل سرویس کف خواب، مبلمان، آشپزخانه با تجهیزات کامل، توالت فرنگی، حمام، و سیستم گرمایشی پکیج می‌باشد.

3. سوئیت طبقه پایین: این سوئیت نیز دارای امکانات و امکانات مشابه سوئیت طبقه بالا است و برای اسکان تا 5 نفر مناسب می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

مهمانان گرامی در اقامتگاه بوم گردی مشتی مریم دارای دو گزینه برای تغذیه هستند. آن‌ها می‌توانند از آشپزخانه سوئیت جهت طبخ غذا استفاده کنند یا از طریق هماهنگی قبلی، انواع غذاهای سنتی و محلی مانند میرزاقاسمی، باقالاقاتق، ترش تره، آبغوره، شیرین تره، خورشت قورمه سبزی، قیمه و ... را سفارش دهند.

همچنین امکانات و خدمات دیگری نیز در این اقامتگاه ارائه می‌شود، از جمله لیدر محلی، پرسنل آشنا به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران خارجی، محوطه باز برای پارک خودرو و وجود برکه با ماهی‌های قرمز و نهر آب به همراه باغچه سبزی که می‌توانید از آن سبزی‌ها برای وعده‌های خود استفاده کنید.

جاذبه های گردشگری

به علاوه از طبیعت زیبای منطقه و جنگل‌های سرسبز، منطقه دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری دیگری نیز می‌باشد که شامل چشمه دمکش، تله کابین رامسر، چشمه آب معدنی سجیران، چشمه آب شور لاکان، روستای اوشیان، ساحل و پارک جنگلی گیشار، کاخ موزه رامسر و قلعه مارکو می‌شود. مشاهده و بازدید از این جاذبه‌ها می‌تواند تجربه‌ای جذاب و متنوع از زیبایی‌های منطقه را به شما ارائه دهد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}