اقامتگاه بوم گردی مین سی شیرگاه

استان مازندران، شهر سوادکوه، دهستان لفور، روستای نفتچال
شروع قیمت از
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
پنکه
کولر گازی
چای‌ساز
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۱۲۹۱۲۶۱

درباره اقامتگاه

خانه بومی مین سی، یک خانه باغی با مساحت 3000 متر مربع است که در آن انبوهی از درختان انجیر، توت، سیب، پرتقال و سایر درختان میوه وجود دارد. این خانه بومی شامل 3 اتاق است که به صورت یک اتاق سه نفره با مساحت 12 متر مربع، یک اتاق چهار نفره و یک اتاق پنج نفره با مساحت 16 متر مربع با سرویس کف خواب می‌باشد. با این ترتیب، این خانه بومی ظرفیت پذیرش و اسکان 12 گردشگر را دارد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

تمامی اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی مین سی فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و مهمانان باید از سرویس بهداشتی مشترک شامل یک توالت ایرانی و یک توالت فرنگی، یک حمام داخل تراس و یک توالت ایرانی داخل محوطه استفاده کنند.

برنامه‌های ویژه این اقامتگاه بوم گردی شامل پخت نان محلی، آش بومی منطقه و شیرینی‌های مخصوص است که با هماهنگی و سفارش قبلی با پرسنل اقامتگاه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و هزینه‌ای جدا از هزینه اسکان دارد.

امکانات و خدمات دیگر اقامتگاه بوم گردی مین سی شامل پارکینگ غیرمسقف در داخل محوطه، طبخ و سرو انواع غذاهای محلی مانند چلو اردک، مرغ ترش، باقالی قاتوق، ماهی شکم پر با سبزی محلی و ماهی کباب، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری، آشپزخانه مشترک با تجهیزات و لوازم آشپزی مورد نیاز، سیستم سرمایشی و گرمایشی از جمله پنکه رومیزی، اسپلیت و بخاری گازی می‌باشد. دو اتاق اقامتگاه دارای سیستم سرمایشی اسپلیت و یک اتاق دیگر دارای پنکه رومیزی است.

 

جاذبه های گردشگری

 منطقه‌ی اطراف اقامتگاه بوم گردی مین سی دارای جاذبه‌های طبیعی و دیدنی فراوانی است که شامل پل راه آهن سرتپه (مربوط به دوره پهلوی)، جنگل و آبشار پلنگ دره، روستای بورخانی، روستای کلیج خیل شیرگاه، آبشار گزو، دریاچه شورمست، آبشار ورسک، سد لفور، غار زنگیان، منطقه جنگلی اوریم، غار کیجاک چال، جنگل هلی دار، ارفه کوه، غار اسپهبد خورشید، دریاچه چورت، آبشار اوبن، ییلاق گرسماسر، جنگل دالخانی، جنگل های دو هزار، دشت دریاسر، روستای لاویج، آبشار آب پری و آبشار سواسره می‌باشند. این جاذبه‌ها می‌توانند برای گردش و دیدن در منطقه بسیار جذاب و منحصر به فرد باشند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۷
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}