اقامتگاه بوم گردی میکال دیلمان

استان گیلان، شهرستان سیاهکل، ۵۵ کیلومتری جنوب سیاهکل، منطقه دیلمان، کیلومتر ۸ جاده اسپیلی به پیرکوه، روستای میکال
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۸۷۵۷۰۵۲۳

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی میکال سیاهکل به عنوان یک خانه سنتی با تجربه طولانی در جلب گردشگران خدماتی به سبک گیلکی ارائه می‌دهد. با بیش از 30 سال فعالیت، این اقامتگاه در آذر ماه سال 1396 شروع به فعالیت کرده و تجربه‌ای از زندگی سنتی و روستایی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از طریق اقامت در این خانه سنتی، مسافران می‌توانند حس و تجربه دلنشینی از زندگی در ادوار گذشته را تجربه کنند.

این اقامتگاه دارای 2 اتاق خواب و 1 حال که به عنوان کف خواب خدمت می‌کند، با ظرفیت حداکثر 25 نفر می‌باشد. اطراف آن یک باغ یک هکتاری وجود دارد که درختان میوه و محصولات محلی را در خود جای داده است. ایوان چوبی این خانه بومی به زیبایی به محیط سرسبز باغ اطراف آن پیوسته و یک چشم انداز دلنشین ایجاد می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

 این اقامتگاه فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی است. به منظور افزایش راحتی مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی در تراس اقامتگاه طراحی شده‌اند. همچنین، این اقامتگاه بدون یخچال ارائه می‌شود، اما یخچالی در آشپزخانه وجود دارد و با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه می‌توانید از آن استفاده کنید.

با توجه به قرارگیری این اقامتگاه در منطقه ییلاقی، سیستم سرمایشی داخل اتاق‌ها وجود ندارد. برای افراد سالمند و خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند، مهم است که توجه کنند که در ورودی طبقه همکف اقامتگاه پله‌هایی وجود دارد. این اقامتگاه فقط برای یک خانواده یا یک گروه در دسترس است و پذیرش مهمانان تا قبل از ساعت 23 انجام می‌شود. برای دسترسی به این اقامتگاه، باید مسافتی حدود 4 کیلومتر را در جاده خاکی طی کنید. همچنین، تمامی خطوط تلفن همراه در داخل فضای اقامتگاه سیگنال ندارند.

جاذبه های گردشگری

شهر لنگرود با آب و هوای مرطوب و کوهستانی خود دارای جاذبه‌های طبیعی فراوانی است. می‌توان به آبشار لونک، دشت سوسن چلچراغ، دشت شقایق دیلمان، قلعه و برج گرمابر، کاروان‌سرای تی تی و کوه درفک اشاره کرد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}