اقامتگاه بوم گردی می شیم رودسر

استان گیلان، شهرستان رودسر، شهر رحیم آباد، روستای اشکلک
شروع قیمت از
۸۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
شومینه هیزمی
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۹۴۲۴۱۹۴

درباره اقامتگاه

 خانه بومی می شیم با قدمت 70 سال و فضای روستایی و دلنشین خود، یک تجربه زندگی در دل طبیعت را ارائه می‌دهد. اتاق‌های کاه گلی و سنتی با سقف سفالی، جلوه‌ای از سنت و فرهنگ محلی را به این اقامتگاه می‌بخشند. حیاط با چاه آب، درختان میوه، سبزیجات محلی و نهر آب، تجربه زندگی در دل طبیعت را تکمیل می‌کند.

این اقامتگاه دو طبقه دارد و دارای 4 اتاق با نام‌های متفاوت است. اتاق جیرخونه با ظرفیت 6 نفر و اتاق کوچی خونه با ظرفیت 3 نفر در طبقه اول و اتاق مامانبزرگ و اوطرف خونه با ظرفیت‌های 5 و 6 نفر در طبقه دوم این خانه بومی قرار دارند. این مکان به شما فرصتی فوق‌العاده برای تجربه زندگی محلی و آشنایی با فرهنگ روستایی ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

بوم گردی گلناز با اتاق‌های سنتی و تراس‌های زیبا برای لذت بردن از چشم‌اندازهای فوق‌العاده مناسب است. ایوان طبقه اول به نام جیر ایون با ظرفیت 8 نفر برای نشستن و ایوان طبقه دوم یا تلار با ظرفیت 15 نفر برای نشستن در اختیار مهمانان قرار دارد. در صورت تمایل به خوابیدن در تراس، کیسه خواب خود را باید به همراه داشته باشید.

این اقامتگاه فضای گسترده‌ای دارد که به راحتی می‌توانید 10 خودرو را در حیاط پارک کنید. مهمانان می‌توانند برای پخت و پز از آشپزخانه مشترک بهره ببرند یا با هماهنگی قبلی غذاهای محلی مانند مرغ ترش، مرغ شکم‌پر، بادمجان کباب، باقالا قاتوق، فسنجون، میرزا قاسمی و دیگر غذاهای محبوب را سفارش دهند. از برنامه‌های دیگر این مکان گشت و بازدید از جاذبه‌های گردشگری اطراف با راهنمای محلی می‌باشد.

جاذبه های گردشگری

روستای گردشگری و قلعه بندبن، گنبد پیرمحله، عمارت شهرداری رودسر، پارک جنگلی سفید آب، غار سجیران، کاخ رضاخان، گورستان پس گور، قلعه گردان و بسیاری دیگر از جاذبه‌های گردشگری جذاب در منطقه رودسر است که باعث جذب گردشگران به این دیار زیبا می‌شوند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}