اقامتگاه بوم گردی نارنجستان شهسوار

استان مازندران، شهرستان تنکابن، شهر خرم آباد، روستای تشگون ، محله هلوبن، خیابان بهار
شروع قیمت از
۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
کافی شاپ
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
کولر گازی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۹۲۰۵۷۰۷۱۱

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی نارنجستان شهسوار یک مکان خوب و چشم‌نواز برای اقامت و تجربه زندگی سنتی باشد. تنوع اتاق‌ها با ظرفیت‌های مختلف به مهمانان امکان می‌دهد تا با توجه به تعداد و نیازشان مناسب‌ترین اتاق را انتخاب کنند. وجود سرویس بهداشتی اختصاصی در اتاق‌ها به مسافران راحتی بیشتری می‌بخشد و همچنین سرویس بهداشتی اشتراکی هم به نیازهای تعداد بیشتری از مهمانان پاسخ می‌دهد. از لحاظ تجهیزات سرمایش و گرمایش نیز اقامتگاه نارنجستان به نیازهای مختلف آب و هوایی پاسخ می‌دهد و راحتی مهمانان را در طول سال تضمین می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی نارنجستان شهسوار به وضوح تلاش دارد تا تجربه اقامتی شگفت‌انگیز و لذت‌بخش را برای مهمانان خود ارائه دهد. امکانات و خدمات متنوعی که فراهم کرده است، نشان از توجه به جزئیات و نیازهای مهمانان دارد. از امکاناتی مثل یخچال در اتاق‌ها تا پارکینگ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و امکانات تفریحی متنوع، همه برای مهمانان راحتی و رضایت را تضمین می‌کنند. امکانات برای پخت و پز و همچنین امکان سفارش غذا از رستوران نزدیک، گزینه‌های مناسبی برای مهمانانی هستند که به تجربه‌ی محلی‌تر در غذاها علاقه دارند. برگزاری برنامه‌های تفریحی و فرهنگی نیز به تجربه‌ای تاثیرگذار در اقامت مهمانان اضافه می‌کند.

جاذبه های گردشگری

شهر خرم‌آباد تنکابن دارای جاذبه‌های فراوانی است که گردشگران را به خود جذب می‌کند. از جنگل‌ها و مناطق ییلاقی گرفته تا آثار تاریخی و فرهنگی، این منطقه تجربه‌ی توریست‌ها را به‌مراتب متنوع‌تر می‌کند. جاذبه‌های طبیعی مانند جنگل دوهزار و سه هزار، روستای قلعه گردن و مناطق ییلاقی دلپذیری را برای گردشگران فراهم می‌کنند. همچنین جاذبه‌های تاریخی مانند سبزه میدان، ساختمان‌های تاریخی و معماری مانند سردرب، عمارت‌ها و مساجد، فرصتی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ منطقه را ارائه می‌دهند. این تنوع جاذبه‌ها می‌تواند اقامت گردشگران را به یک تجربه کامل و به‌یادماندنی تبدیل کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}