اقامتگاه بوم گردی نخل و نارنج بم

استان کرمان، شهر بم، محله صوفی آباد، میدان بسیج، خیابان آزادگان
شروع قیمت از
۱,۱۱۲,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری گازی
هیتر برقی
پنکه
سیستم گرمایش و سرمایش
کولر آبی
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی نخل و نارنج با قابلیت پذیرش حداکثر 20 گردشگر، دارای 5 اتاق کف‌خواب می‌باشد. در این اقامتگاه، تمامی اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و مسافران محترم باید از سرویس بهداشتی و حمامی که در محوطه مشترک قرار دارند، استفاده کنند.

این بوم‌گردی با فضای سنتی و محیطی دل‌نشین در قلب شهر بم، برای گردشگران و مسافران عزیز فضایی منحصربه‌فرد فراهم کرده است. این مکان زیبا، شما را به لحظاتی شاد و بی‌خاطره در کنار عزیزانتان دعوت می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی نخل و نارنج، اتاق‌ها بدون تلویزیون و یخچال هستند، اما مهمانان می‌توانند از یخچال موجود در آشپزخانه عمومی استفاده کنند. آشپزخانه عمومی دارای یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی است، اما ظروف پخت‌وپز و سرو غذا در آن وجود ندارد.

سوئیت‌ها با مساحت 40 مترمربع، دارای یک اتاق خواب و سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی و حمام اختصاصی هستند. همچنین، سوئیت‌ها دارای آشپزخانه هستند که شامل یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی است، اما ظروف پخت‌وپز و سرو غذا در آنها موجود نیست. تلویزیون نیز در سوئیت‌ها وجود ندارد.

در حیاط اقامتگاه با مساحت 850 مترمربع، 4 آلاچیق با ابعاد 10 مترمربع، 3 تخت چوبی و یک منقل در کنار درختان نخل و مرکبات برای استراحت مهمانان فراهم شده است. اقامتگاه دارای رستوران است و می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه، وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را در رستوران اقامتگاه سرو کنید. همچنین، اقامتگاه دارای پارکینگ برای ماشین‌های مهمانان است و هر اتاق می‌تواند یک خودرو را در پارکینگ اقامتگاه قرار دهد.

جاذبه های گردشگری

شهر بم دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که با زیبایی‌های خود گردشگران داخلی و خارجی را جذب می‌کند. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به ارگ بم اشاره کرد که بزرگ‌ترین بنای خشتی جهان است و در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. آبشار باغچمک نیز یک آبشار کوچک است که در فصل‌های سرد سال به دلیل بارش‌ها به شکل خروشان‌تری ظاهر می‌شود. تل آتشین دارستان، نخلستان‌ها، روستای گردشگری دهبکری با آب و هوای مطبوع در فصل تابستان، روستای ییلاقی مرغک، بازار سنتی سرپوشیده بم و منطقه حفاظت شده کوه شیر نیز از دیگر جاذبه‌های دیدنی شهر بم هستند. این جاذبه‌ها به شما تجربه‌ی خاصی از زیبایی و تاریخ این منطقه را ارائه می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 2 روزه به کرمان
برنامه سفر 3 روزه به کرمان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی دستکند میمند کرمان شهربابک
اقامتگاه بوم گردی کاشکیلو شهداد کرمان شهداد از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی ضیا کرمان کرمان کرمان از ۷۷۸,۰۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی شهباز کرمان کرمان کرمان از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی بابا عطا شهداد کرمان شهداد از ۹۳۰,۰۰۰ تومان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}