اقامتگاه بوم گردی نسا تنکابن

استان مازندران، َشهرستان تنکابن، روستای یوج
شروع قیمت از
۱,۳۳۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
یخچال مشترک
بالکن (تراس)
امکانات اتاق
شومینه هیزمی
هیتر برقی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۳۹۰۴۰۰۹

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی "نسا" دارای دو اتاق سنتی زیباست؛ اولین اتاق دارای 16 متر مربع با ظرفیت اسکان 8 گردشگر و دیگری یک اتاق دو نفره با ظرفیت پذیرش 4 نفر است. تمامی اتاق‌ها در این اقامتگاه دارای امکاناتی همچون سرویس کف خواب، هال، بالکن، یخچال و سینک می‌باشند و برای سفرهای خانوادگی با ظرفیت کلی 12 نفر مناسب هستند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی "نسا" با ارائه امکانات و خدمات متنوع، به مسافران عزیز فرصتی را برای تجربه یک اقامت راحت و لذت‌بخش در محیطی سنتی و زیبا می‌دهد. از جمله امکانات ارائه شده در این اقامتگاه می‌توان به سرویس بهداشتی و حمام مشترک، آشپزخانه عمومی با تجهیزات کامل، وسایل گرمایشی از جمله پتوها، و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. همچنین، با داشتن راهنمای تورهای گردشگری و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مناسب، این اقامتگاه تجربه‌ای متناسب با تمامی فصول سال به مهمانان ارائه می‌دهد.

 

یکی از مزایای خاص اقامتگاه "نسا"، امکان سفارش غذاهای محلی و خوراکی‌های شمالی با مواد اولیه محلی و ارگانیک است. مهمانان می‌توانند با تجربه انواع غذاهایی نظیر کئی پلا، بشته واش، اسفناج مرجی، خورشت سیر انار و غیره، لذت لذت‌بخش و آشنایی با طعم‌های منحصر به فرد منطقه را تجربه کنند.

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه بوم گردی "نپار" در شهر تنکابن به دیدنی‌های جذابی نزدیکی دارد. از جمله این مقاصد می‌توان به دشت دریاسر با مناظر زیبای دریا و کوهستان‌ها، پارک جنگلی چالدره با مسیرهای پیاده‌روی در محیط طبیعی، و پارک ملی خشکه داران با جنگل‌های پردرخت و جلوه‌های طبیعی بکر اشاره کرد. این اماکن فرصتی عالی را برای تجربه لحظات آرامش و لذت بردن از طبیعت را به مسافران اقامتگاه فراهم می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}