اقامتگاه بوم گردی نصوری سیراف

استان بوشهر، شهر سیراف، خیابان ساحلی، رو به روی اسکله ی صیادی
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
لباسشویی
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اجاره خودرو با پرداخت هزینه
پارکینگ
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
اتو
هیتر برقی
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی نصوری سیراف در خیابان ساحلی بندر سیراف واقع شده است. این اقامتگاه در خانه قدیمی شیخ جبار نصوری با قدمتی 80 ساله و طراحی سنتی ساخته شده است. با مساحتی بالغ بر هشتصد مترمربع، این اقامتگاه ظرفیت پذیرایی از 25 نفر را دارا می‌باشد. اقامتگاه بوم‌گردی نصوری سیراف دارای دو طبقه است. در طبقه همکف، اتاق‌های شماره یک، دو و سه قرار دارند و در طبقه اول که باید 8 پله طی شود، اتاق‌های شماره چهار، پنج و شش قرار دارند. تمامی اتاق‌ها دارای سیستم سرمایشی کولر اسپلیت و سیستم گرمایشی بخاری برقی هستند. همچنین، اتاق‌های شماره دو و سه دارای سرویس بهداشتی ایرانی و سایر اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی می‌باشند. این اقامتگاه با رعایت طراحی سنتی و بازسازی معماری اصیل، به میهمانان خود فرصتی برای تجربه زندگی سنتی و آشنایی با فرهنگ و تاریخ منطقه ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی نصوری سیراف به منظور راحتی و رفاه مسافران، امکانات و خدمات متنوعی را در نظر گرفته است. این امکانات شامل پارکینگ غیر مسقف برای ایستگاه خودرو، پرسنلی مسلط به زبان انگلیسی برای ارتباط و کمک به مسافران، و راهنمای محلی گردشگری جهت همراهی و ارائه اطلاعات مربوط به مناطق دیدنی می‌باشد. همچنین، اقامتگاه بوم‌گردی نصوری سیراف در اختیار مسافران وسایل خوابی نظیر پتو و تشک قرار می‌دهد تا به آنها در خواب راحت و دلپذیری کمک کند. برای تنظیم دمای مناسب، اقامتگاه بوم‌گردی نصوری سیراف سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مانند بخاری برقی و کولر گازی نیز فراهم کرده است. در نهایت، مسافران عزیز با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، از انواع غذاهای محلی و سنتی این منطقه می‌توانند سفارش دهند و لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

منطقه بندر سیراف در استان بوشهر دارای جاذبه‌های گردشگری زیبا و متنوعی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. از جمله جاذبه‌های این منطقه می‌توان به ساحل شنی و سنگی زیبا و پارک ساحلی بندر سیراف اشاره کرد که برای تفریح و استراحت گردشگران بسیار مناسب است. اسکله صیادی نیز یکی از جاذبه‌های مهم این منطقه است که ممکن است شما را با فعالیت‌های مرتبط با صید و صیادی آشنا کند.

قلعه نصوری نیز یک بنا باستانی است که به دلیل تاریخچه و معماری خاص خود مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. دره لیر یا همان گور دخمه ها نیز منطقه‌ای با مناظر طبیعی زیبا است که ارزش بازدید دارد. موزه سیراف نیز مکانی است که تاریخ و فرهنگ این منطقه را به مسافران نشان می‌دهد.

ساحل مجنون، جنگل حرا، خلیج بین‌المللی نایبند، ساحل صخره‌ای نایبند، ساحل بنود، ساحل تبن و جزیره نخیلو از دیگر جاذبه‌های طبیعی بندر سیراف هستند که با زیبایی‌های خود گردشگران را شگفت‌زده می‌کنند. همچنین، تنگه درزو و تنگه بنو از جاذبه‌های خیره‌کننده‌ای هستند که طبیعتی آرام و زیبا را به مسافران ارائه می‌دهند. چشمه آبگرم سورو، کوه نمک جاشک و جزیره ام الگرم نیز از جاذبه‌های دیدنی دیگری هستند که بازدید کنندگان را شگفت‌زده می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به بوشهر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل حاج رئیس بوشهر بوشهر بوشهر
اقامتگاه ساحلی تاره بوشهر بوشهر بوشهر از ۱,۰۰۰,۸۰۰ تومان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}