اقامتگاه بوم گردی نماشون زیرآب

استان مازندران، شهرستان سوادکوه، جاده امامزاده کمال الدین
امکانات و ویژگی ها
فوتبال دستی
جاروبرقی
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
مبلمان راحتی
سیستم تهویه هوا
سشوار
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی "نماشون" یک مکان بی‌نظیر برای تفریح، استراحت و تجربه‌ی هیجان‌انگیز می‌باشد. این اقامتگاه در منطقه‌ای روستایی در سرخ کلا، جزو منطقه زیراب توابع سوادکوه در استان مازندران واقع شده است.اقامتگاه "نماشون" دارای پنج اتاق است که در آنها سرویس خواب به صورت کفخواب (اتاقی با 3 تختخواب) می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام اتاق‌ها به صورت مشترک در محوطه اقامتگاه قرار دارد.

این مکان به دلیل وجود پله‌های کم‌ارتفاع، برای سالمندان، کودکان و افراد دارای معلولیت مناسب نمی‌باشد. حیوانات خانگی در این اقامتگاه مجاز نیستند. بافت جنگلی اطراف باعث شده تا شما بتوانید از پیاده‌روی یا گشت لذت‌بخشی در محیط طبیعی بهره‌ ببرید. دسترسی به اقامتگاه "نماشون" از طریق جاده فیروزکوه یا خط راه‌آهن تهران - قائمشهر امکان‌پذیر است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

این اقامتگاه دارای امکانات متعددی جهت رفاه و خدمت رسانی به مهمانان می‌باشد. آشپزخانه مرکزی با تجهیزات کامل شامل اجاق گاز، یخچال، سینک ظرفشویی و لوازم آشپزی برای تهیه وعده‌های غذایی فراهم شده است. همچنین مهمانان می‌توانند وعده‌های غذایی را از رستوران این اقامتگاه با هزینه جداگانه سفارش دهند.

 

برای تأمین راحتی در دوره‌های گرما و سردا، اقامتگاه از دو سیستم سرمایشی و گرمایشی مجزا استفاده می‌کند. اتاق‌های مجهز به کولر اسپلیت به عنوان سیستم سرمایشی ارائه شده‌اند (در اتاق 1)، در حالی که سایر اتاق‌ها از پنکه و سیستم گرمایشی بخاری گازی یا بخاری هیزمی (بسته به نوع اتاق) برخوردار هستند. این امکانات به مهمانان اجازه می‌دهند تا با توجه به نیازهای خود از دمای مناسب در طول اقامت خود لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}