اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم رامسر

استان مازندران، شهرستان رامسر، کیلومتر ۴۵ جاده دالخانی، روستای مشاورک، دهستان جنت رودبار
شروع قیمت از
۸۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۵۷۵۷۳۲۱

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم، که در فاصله 65 کیلومتری از شهر رامسر و 45 کیلومتری دریای خزر قرار دارد، هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر کشور می‌شود. این اقامتگاه دو اتاق با ظرفیت 5 نفره و سرویس کف خواب را ارائه می‌دهد. همچنین یک بالکن با مساحت 40 متری نیز در این اقامتگاه وجود دارد که گردشگران می‌توانند از آن برای استراحت و خوابیدن بهره‌ ببرند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم، خدمات و امکانات متنوعی ارائه می‌شود که شامل راهنمای تور گردشگری، انواع سیستم‌های گرمایشی مانند بخاری هیزمی و نفتی، و همچنین فضای بازی حیاط برای تفریح کودکان می‌شود. سرویس بهداشتی و حمام نیز در محوطه اقامتگاه در دسترس مشترک قرار دارند.

 

یکی از لذت‌های اقامت در این اقامتگاه، امکان سفارش و تجربه انواع غذاهای محلی شمالی در تمام وعده‌های غذایی است. اقامتگاه این امکان را فراهم می‌کند تا مهمانان انواع غذاهایی نظیر ته چین، ترش ترشو، اسپناساک، اهی و کباب ترش، میرزا قاسمی و باقالاقاتق را سفارش داده و از تجربه طعم‌های بومی با مواد اولیه طبیعی و ارگانیک که در حیاط اقامتگاه تهیه می‌شوند، لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

سفر به اقامتگاه بوم گردی ننه کلثوم شما را قادر به دیدن جاذبه‌های گردشگری فراوان این منطقه می‌کند. شما می‌توانید به دهستان جنت رودبار، جنگل‌ها و رودخانه‌های اطراف اقامتگاه، مناطق خوشکا و آرمو دره، سد و آبشارهای روستا سفر کنید و همچنین از کوهنوردی در سفید کوه بهره‌برداری کنید و از بالای آن به مناظر طبیعت زیبای این منطقه لذت ببرید. این تجربه شما را به یک سفر زیبا و پر ماجراجویی در اطراف این اقامتگاه همراه می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}