اقامتگاه بوم گردی ننه گل رامسر

استان مازندران، شهر رامسر، خیابان مدرس، روستای انجیرکش
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری گازی
اینترنت (wifi)
میز
پنکه
اقلام بهداشتی
لوازم آشپزخانه
آشپزخانه
کولر گازی
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۲۱۸۳۳۸۲۹

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ننه گل در شهر دیدنی رامسر و در روستای انجیرکش جای گرفته است. این اقامتگاه آماده پذیرایی از گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت می‌باشد. با قرار گرفتن در یک باغ اختصاصی، این خانه بومی شما را به تجربه‌ای خاص و به یادماندنی از اقامت در محیطی جنگلی دعوت می‌کند. اقامتگاه بوم گردی ننه گل یک خانه بومی دوبلکس است که در یک طبقه قرار دارد و ظرفیت حداکثر شش نفر را داراست.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در این خانه بومی، یک اتاق بزرگ بدون تخت و با فضای کفخواب، آشپزخانه‌ای مجهز با وسایل آشپزی، سینک ظرفشویی، اجاق گاز و یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی شامل توالت ایرانی و حمام، و سیستم‌های سرمایشی اسپلیت و گرمایشی بخاری گازی در دسترس می‌باشد. این اقامتگاه همچنین امکان استفاده از تلویزیون و یخچال را نیز فراهم می‌کند.

با اقامت در اقامتگاه بوم گردی ننه گل، شما می‌توانید از فضایی آرام و دلپذیر لذت ببرید و با استفاده از تجهیزات موجود، وعده‌های غذایی خود را آماده کنید. همچنین، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی این اقامتگاه امکان ایجاد شرایط مناسب برای اقامت شما را فراهم می‌آورد.

اقامتگاه بوم گردی "ننه گل" در فضای سبز خارج از ساختمان، یک جایگاه برای نشستن در فضای آزاد به صورت تخت دارد که به شما امکان لذت بردن از منظره‌ی حیرت‌انگیز اطراف را می‌دهد. همچنین، فضای باغ این اقامتگاه قابلیت پارک پنج خودرو را در فضای باز و بدون سقف فراهم می‌کند. این اقامتگاه همچنین اینترنت پرسرعت رایگان و راهنمای تور را از جمله خدمات دیگری که برای گردشگران فراهم شده است، ارائه می‌دهد.

در این منطقه، آنتن دهی موبایل بسیار مناسب است و شما هیچ مشکلی در استفاده از تلفن همراه نخواهید داشت. علاوه بر این، میهمانان محترم می‌توانند از آشپزخانه اقامتگاه بوم گردی "ننه گل" برای طبخ غذا استفاده کنند. همچنین، در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی، میتوانند غذاهای محلی منطقه مانند مرغ ترش، جوجه ترش، میرزا قاسمی و بادمجان کباب را سفارش دهند و لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

شهر رامسر دارای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوانی است که شامل هتل قدیم رامسر، جنگل‌های سرسبز دالخانی، تله‌کابین رامسر، قلعه مارکو، بلوار معلم، پارک جنگلی صفارود و روستای جواهرده می‌باشند. این جاذبه‌ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند و بازدید از آنها را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هتل قدیم رامسر یک هتل با سابقه و تاریخی است که در ارتفاعات رامسر قرار گرفته و تجربه‌ای متفاوت از اقامت در محیطی معماری باستانی را به شما ارائه می‌دهد. جنگل‌های سرسبز دالخانی نیز یکی از مناطق طبیعی زیبا در رامسر است که با صدای پرندگان و عطر گلها به شما آرامش خاصی را منتقل می‌کند.

تله‌کابین رامسر به شما امکان می‌دهد تا با یک سفر دیدنی به قله‌های رامسر بروید و منظره‌ی فوق‌العاده‌ای را از بالای تله‌کابین ببینید. قلعه مارکو نیز یک قلعه قدیمی و تاریخی است که از مناظر فوق‌العاده شهر رامسر قابل مشاهده است.

بلوار معلم، پارک جنگلی صفارود و روستای جواهرده نیز از جاذبه‌های دیدنی در رامسر هستند که با فضاهای سبز و آرامش بخش خود، بازدیدکنندگان را به سوی طبیعت می‌کشانند. همچنین، دیدن از روستای جواهرده در 30 کیلومتری رامسر می‌تواند فرصتی بسیار مناسب برای فرار از هوای شرجی تابستان باشد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}