اقامتگاه بوم گردی نپار بهشهر

استان مازندران، شهرستان بهشهر، شهر خلیل شهر، محله التپه
امکانات و ویژگی ها
استخر روباز
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
میز
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی "نپار" در یک باغ به وسعت 7000 متر و با ساختاری به زیربنای 120 متر مربع قرار دارد، که به دو طبقه تقسیم شده است. هر یک از این طبقات به عنوان یک سوئیت کامل برای مسافران تنظیم شده‌اند. هر طبقه از این اقامتگاه ظرفیتی برای اسکان 15 نفر دارد، ولی تجهیزات خواب (تشک، پتو، بالشت) تنها برای 25 نفر فراهم شده است. هر یک از طبقات دارای یک سالن پذیرایی، یک اتاق خواب، یک آشپزخانه با تجهیزات کامل، یخچال، تلویزیون، مبلمان، میز ناهارخوری و سرویس بهداشتی اختصاصی (شامل توالت فرنگی، توالت ایرانی و حمام) می‌باشد. در اتاق طبقه اول، یک تخت دبل نیز موجود است. همچنین، سیستم گرمایشی و سرمایشی طبقه اول از طریق بخاری گازی و پنکه سقفی، و در طبقه بالا از طریق بخاری گازی و کولر آبی تامین می‌شود.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در حیاط این خانه بومی، یک استخر روباز وجود دارد که مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه مشخص، از آن استفاده کنند. اقامتگاه بوم گردی "نپار" خدمات رستوران یا غذاخوری ندارد، به این معنا که هیچ گونه وعده غذایی در آن ارائه نمی‌شود. در نزدیکی اقامتگاه، تنها در چند دقیقه فاصله یک سوپرمارکت قرار دارد و در یک فاصله ده دقیقه‌ای، مکان‌های فست فود در دسترس مهمانان قرار دارد تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند. امکانات دیگر اقامتگاه "نپار" شامل پرسنلی که به زبان انگلیسی آشنا هستند، راهنمای محلی و پارکینگ غیر مسقف می‌باشد.

جاذبه های گردشگری

یکی از جاذبه های گردشگری بهشهر، دریاچه عباس آباد می باشد. در میان آب های این دریاچه عمارتی تاریخی به جا مانده از دوران صفوی به چشم می خورد که زیبایی آن را دو چندان کرده است. از سایر جاذبه های تاریخی این شهرستان می توان کاخ صفی آباد، قبرستان سفید چاه، باغ چشمه عمارت، آبشار اسپه او، آبشار سنگ نو، دریاچه چهار فصل و تالاب میانکاله را نام برد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}