اقامتگاه بوم گردی نگار ورزنه

استان اصفهان، شهر ورزنه، کوچه‌ی مسجد جامع، پلاک ۲۸
شروع قیمت از
۴۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
گشت نیم روزی
خدمات تهیه بلیط
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
ماساژ
چایخانه سنتی
فضای سبز
کتابخانه
روم سرویس
لباسشویی
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
اجاره خودرو با پرداخت هزینه
اينترنت (Wifi)
تاکسی سرویس
نمازخانه
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
آب رایگان
صبحانه
میز
دمپایی
سیستم اطفاء حریق
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
رادیاتور
آشپزخانه
کولر گازی
کولر آبی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سشوار
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی نگار ورزنه اصفهان با دو بافت قدیمی و جدید، در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است. بافت قدیمی این اقامتگاه، با بیش از صد سال قدمت، بسیار تاریخی و متفاوت است. این اقامتگاه دارای ۱۵ اتاق است که در دو بافت قدیمی و جدید قرار دارند. اتاق‌های اقامتگاه فاقد تلویزیون و یخچال هستند. همچنین، یکی از اتاق‌ها فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی است.

برای راحتی بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در راهروهای اقامتگاه قرار دارند. همچنین، یخچالی در محوطه اقامتگاه وجود دارد که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که اقامتگاه بوم‌گردی نگار ورزنه اصفهان، در بخش ورودی به اتاق‌های روی پشت‌بام دارای پله است. همچنین، برخی از اتاق‌ها فاقد پنجره بوده و نور خارجی را از نورگیرها دریافت می‌کنند. این اقامتگاه مناسب برای افراد سالمند و خانواده‌هایی است که کودک کوچک دارند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی نگار ورزنه اصفهان، با داشتن ۱۵ باب اتاق در دو بافت قدیمی و جدید، امکانات و خدمات زیادی را برای رفاه و آسایش گردشگران فراهم می‌کند. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت ناحیه‌ای بی‌محدود، آشپزخانه عمومی، کباب پز برقی در محوطه ی پشت بام، وسایل گرمایشی، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم سرمایشی و گرمایشی نظیر شوفاژ، کولر آبی، گازی و پنکه می‌باشد. تمامی اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مستقل هستند و در محوطه اقامتگاه سرویس بهداشتی ایرانی نیز وجود دارد. این امکانات و خدمات به منظور راحتی و آسایش بیشتر گردشگران در اقامتگاه بوم‌گردی نگار ورزنه اصفهان فراهم شده است.

جاذبه‌های گردشگری

شهر ورزنه با دارا بودن آثار باستانی و دیدنی فراوان، مقصدی جذاب برای گردشگران است. در اطراف اقامتگاه بوم‌گردی نگار ورزنه نیز جاذبه‌های دیدنی وجود دارد. این شهر شامل مسجد تاریخی ورزنه، آخرین پل رودخانه زاینده رود و قلعه قورتان که یکی از بزرگترین قلعه‌های خشتی کشور است. همچنین تالاب بین‌المللی گاوخونی، چاه‌های آرتیزین، کبوترخانه بزرگ شهر ورزنه، آب بند شاخ کنار، منزل تاریخی یوسفی ورزنه، آسیاب شتر، آسیاب حیوانی، منزل میرمیران ورزنه، رباط شاه عباسی ورزنه، چشمه دستگرد و معبد آناهیتا، کاروانسرای قلعه‌ی خرگوشی، تپه‌های ماسه‌ای، رودخانه زاینده رود و دریاچه نمک از دیگر جاذبه‌های زیبا و دیدنی در این منطقه است. این جاذبه‌ها و آثار باستانی ورزنه، شهر را به یکی از زیباترین نقاط کویری کشور تبدیل کرده‌اند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۹
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه به کاشان و نیاسر
برنامه سفر ۳ روزه به اصفهان
هتل های مرتبط
اقامتگاه سنتی سهراب کاشان اصفهان کاشان از ۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان اصفهان کاشان از ۴,۶۸۴,۸۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی سرای صباغیان کاشان اصفهان کاشان از ۲,۲۷۵,۰۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی قجر کاشان اصفهان کاشان
اقامتگاه سنتی بازار اصفهان اصفهان اصفهان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}