اقامتگاه بوم گردی نیشا سوادکوه

استان مازندران، شهر سوادکوه، روستای فلورد
شروع قیمت از
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
خدمات تور
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
پنکه
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۸۹۹۴۵۵۱

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی نیشا با ظرفیت اسکان و پذیرش 30 گردشگر در سه ساختمان اقامتی قرار دارد. اولین ساختمان شامل یک ساختمان دو طبقه است، در هر طبقه یک سوئیت یک خوابه قرار دارد. دومین ساختمان نیز یک ساختمان دو طبقه است، در هر طبقه یک سوئیت دو خوابه وجود دارد. ساختمان سوم، یک ساختمان دو طبقه دوبلکس با سه خوابه است. با توجه به این تنوع واحدهای اقامتی، اقامتگاه بوم گردی نیشا انتخابی مناسب برای گروه‌های بزرگ و خانواده‌ها است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی نیشا با امکانات و خدماتی که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته است، شما را به تجربه ای لذت بخش از زندگی روستایی در محیطی طبیعی دعوت می‌کند. با داشتن امکانات مورد نیاز مانند آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، تلویزیون و مبلمان، می‌توانید از اقامتتان لذت ببرید. همچنین، بالکن با چشم انداز به طبیعت زیبا، فضایی آرام و آرامش‌بخش را به شما ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، اقامتگاه بوم گردی نیشا خدماتی مانند پارکینگ غیرمسقف، راهنمای محلی برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و سیستم گرمایشی بخاری گازی فراهم کرده است. همچنین، اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید از انواع غذاهای محلی شمالی و ایرانی مانند مرغ ترش، جوجه کباب، اکبر جوجه، کباب ترش و سبزی پلو با ماهی شکم‌پر سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آنها لذت ببرید.

همچنین، قرار گرفتن اقامتگاه در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مانند پارک ملی رامسر، آبشار راشنه، بوستان جنگلی صفارود و منطقه اربکله، شما را قادر می‌سازد تا به راحتی این مناطق زیبا را بررسی و با طبیعت و جاذبه‌های منطقه آشنا شوید.

جاذبه های گردشگری

روستای فلورد در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه استان مازندران واقع شده است. این منطقه با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی فراوانی مانند بقعه متبرکه امامزاده زین العابدین (ع)، جنگل راش، آبشار ورسک، پارک جنگلی جوارم و ارفه کوه، جذابیت بسیاری برای گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت دارد. با سفر به فلورد، شما می‌توانید از آرامش و زیبایی طبیعت این منطقه لذت ببرید و در کنار زیارت به مکان‌های مذهبی، از طبیعت بکر و دلنشین آن لذت کنید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}