اقامتگاه بوم گردی هریتیج-واحد چوبی اصفهان

استان اصفهان، شهر اصفهان، خیابان نشاط، کوچه ۲۴، پلاک ۹
شروع قیمت از
۱,۴۳۷,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
ماکروویو
دستگاه تصفیه آب خانگی
پارک
پذیرش ۲۴ ساعته
جاروبرقی
باربیکیو
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
کافی نت
فضای سبز
گیم نت
خدمات پزشکی
لباسشویی
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
خدمات تماس بیدار باش (Wakeup Call)
تاکسی سرویس
اعلام حریق
کافی شاپ
امکانات اتاق
صبحانه
اتو
آباژور
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
رادیاتور
کمد/دراور
کولر گازی
سیستم تهویه هوا
سشوار
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اصفهان به دلیل اینکه یکی از زیباترین و گردشی‌ترین شهرهای ایران است، برخی از اقامتگاه‌های موجود در این شهر، به‌مانند بافت تاریخی این شهر ساخته شده است. از جمله اقامتگاه‌های بوم‌گردی مناسب برای اقامت مسافرین و گردشگران، اقامتگاه بوم‌گردی هریتیج واحد چوبی است. این اقامتگاه که در خیابان نشاط واقع شده است، در نزدیکی میدان نقش‌جهان است. این اقامتگاه در سال 1399 بازگشایی شود. این اقامتگاه دارای دوطبقه بوده و مجموعاً، 14 اتاق را در خود جای‌داده است. همچنین در سال 1400، باهدف بهبود خدمات و کیفیت خود، مورد بازسازی قرار گرفت.

هر یک از اتاق‌های موجود در اقامتگاه بوم‌گردی هریتیج واحد چوبی دارای امکانات بسیار مناسب است و همچنین پاکیزه بودن و راحت بودن آن‌یکی از ویژگی‌های بارز این اقامتگاه بوم‌گردی است. از طرفی معماری به‌کاررفته در این اقامتگاه در نوع خود جذاب و موردپسند است. با اینکه، این هتل صرفاً نزدیک به دو سال از افتتاح آن می‌گذرد، اما توانسته است، محبوبیت زیادی نیز به دست آورد. یکی از محبوبیت‌های اصلی این اقامتگاه، وجود رستوران سنتی و چایخانه سنتی آن است که انواع غذاهای ایرانی و محلی در آن سرو می‌شود. 

دنج بودن و ساکت بودن این اقامتگاه از نکات مهم آن است که می‌تواند تجربه یک سفر آرام و لذت‌بخش را به ارمغان بیاورد. همچنین روم سرویس این اقامتگاه با اینکه در فضایی کوچک است، اما می‌تواند جذابیت زیادی به همراه خود داشته باشد.

اقامتگاه بوم‌گردی هریتیج واحد چوبی در واقع در نزدیک‌ترین فاصله ممکن با میدان نقش‌جهان، قرار دارد. یعنی 600 متر اگر پیاده‌روی کنید، می‌توانید به میدان نقش‌جهان برسد. همچنین در اطراف این اقامتگاه، وسایل نقلیه عمومی و همچنین بازارها و مراکز خرید زیادی وجود دارد. در واقع با اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی هریتیج واحد چوبی هیچ‌گونه مشکلی از نظر دسترسی به مناطق گردشگری و خرید در اصفهان ندارید. 

به شما عزیزان توصیه می‌شود که اگر به دنبال تجربه اقامت در یک مکان بسیار سنتی و دنج و نزدیک به مراکز تاریخی اصفهان هستید، حتماً به اقامتگاه بوم‌گردی هریتیج واحد چوبی مراجعه نمایید و از پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه به کاشان و نیاسر
برنامه سفر ۳ روزه به اصفهان
هتل های مرتبط
اقامتگاه سنتی سهراب کاشان اصفهان کاشان از ۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان اصفهان کاشان از ۴,۶۸۴,۸۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی سرای صباغیان کاشان اصفهان کاشان از ۲,۲۷۵,۰۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی قجر کاشان اصفهان کاشان
اقامتگاه سنتی بازار اصفهان اصفهان اصفهان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}