اقامتگاه بوم گردی هزار دره کلاله

استان گلستان، ۵۵ کیلومتری شهر کلاله، روستای گچی سو پایین، خیابان شهید فهمیده، بعد از کوچه دوم
شروع قیمت از
۱,۳۳۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری نفتی
بخاری گازی
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی هزاردره دارای سه باب خانه روستایی است. دو باب از این خانه‌ها دارای آشپزخانه، حمام، هال و پذیرایی، تلویزیون و دو اتاق ۲۴ متری هستند که سرویس بهداشتی در حیاط مجموعه قرار دارد. همچنین، یک خانه کاهگلی نیز وجود دارد که دارای حمام، دو اتاق بزرگ و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مستقل است.

در تمامی اتاق‌ها از سرویس کف خواب استفاده می‌شود و سرویس بهداشتی و حمام برای اتاق‌هایی که فاقد سرویس بهداشتی هستند، در محوطه اقامتگاه در دسترس قرار دارد و می‌توان از آن استفاده کرد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی هزاردره با هدف رفاه و رضایت بیشتر گردشگران و مهمانان، امکانات رفاهی متنوعی را برای آن‌ها فراهم کرده است. این امکانات شامل پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور‌های گردشگری، وسایل گرمایشی مانند پتو و ...، یک آشپزخانه عمومی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی نظیر بخاری نفتی، اسپیلت، کولر گازی، حمام مشترک و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌باشد.

همچنین، با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، گردشگران می‌توانند انواع غذاهای محلی و گیاهی این منطقه را سفارش و سرو نمایند. از جمله غذاهایی مانند چکدرمه با گوشت بره و گوساله، قیمه با خورشت گوشت، بورگ، آش رشته محلی، آبگوشت با مخلفات دوغ، ماست، ترشیجات و صبحانه محلی شامل خامه محلی، پنیر، کره محلی، تخم مرغ، شیر و نان محلی.

جاذبه‌های گردشگری

منطقه جنگلی آقسو در بخش شمال شرقی شهرستان کلاله واقع شده است و بین دو روستای زیبای چهار مازو و روستای اجن سنگرلی قرار دارد. این جنگل آب های آشامیدنی شهرستان کلاله را تامین می‌کند و شما می‌توانید در این منطقه سرسبز به تفریح بپردازید.

گورستان خالد بن ستان، مشهور به گورستان خالدنبی، در بخش مراوه تپه واقع شده و در فاصله ۵۵ کیلومتری شمال شرقی کلاله قرار دارد. این مکان که یکی از دورترین و بلندترین نقاط شهر گرگان است، در بالای یک قله بلند قرار گرفته است و یک گورستان وسیع با مناظر زیبا و سنگ قبرهای استوانه‌ای به ارتفاع بیش از ۲ متر دارد.

سد گلستان نیز یکی از مناطق دیدنی و گردشگری است که محلی طبیعی و منحصر به فرد برای تفریح محسوب می‌شود و جذب گردشگران بسیاری است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}