اقامتگاه بوم گردی هشت طاق طبس

استان خراسان جنوبی، ۲۳ کیلومتری شهر طبس، روستای جوخواه، جنب کاروانسرای تاریخی
شروع قیمت از
۴۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
خدمات برای معلولین
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
هیتر برقی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
کولر گازی
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

خانه بومی هشت طاق با مساحت حدود 1500 متر مربع، یک اقامتگاه سنتی با تاریخچه‌ی فراز و نشیب هاست. این عمارت تاریخی با بیش از 140 سال قدمت، یکی از کاخ‌های باقیمانده از زلزله سال 57 طبس است. پس از بازسازی در سال 1396، اقامتگاه بوم‌گردی به بهره‌برداری رسید و در سال 1397 به عنوان یک مرکز پذیرایی مورد استفاده قرار گرفت. این خانه بومی شامل 8 اتاق با ظرفیت 7 نفر در هر اتاق است که به طور کلی می‌تواند 56 گردشگر را دریافت کند. 2 اتاق دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می‌باشند، در حالی که مهمانان سایر اتاق‌ها باید از سرویس بهداشتی و حمام مشترک در داخل حیاط استفاده کنند. در این خانه بومی، نخل‌های خرما، حوض آبی درون حیاط و تخت‌های سنتی برای شب‌نشینی و لذت بردن از شبانه‌روزهایی دلپذیر وجود دارد. با فضای سنتی و آرامش‌بخشی که در این اقامتگاه فراهم شده است، شما می‌توانید لحظاتی آرام و بیادماندنی را در این مکان تجربه کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی هشت طاق، با ارائه خدمات و امکانات متنوع، سعی در رفاه و رضایت مسافران عزیز خود دارد. امکاناتی نظیر پارکینگ غیرمسقف برای راحتی در پارک کردن خودرو، پرسنلی مسلط به زبان انگلیسی برای ارتباط و تعامل آسان با مسافران خارجی، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری بهترین تجربه را ارائه می‌دهند. همچنین، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از قبیل اسپیلیت و هیتر برقی، تضمین کننده راحتی و آسایش در طول اقامت شما هستند.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه بوم‌گردی هشت طاق، از انواع غذاهای محلی و سنتی این منطقه لذت ببرید و سفارش دهید. این اقامتگاه به شما امکان می‌دهد تا در کنار تجربه اقامتی متمایز، غذاهای خوشمزه و متنوع را در دسترس داشته باشید و تجربه‌ی شگفت انگیزی را در هر زمان که می‌خواهید، تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری

روستای جوخواه با آثار طبیعی و تاریخی فراوان خود، یک مقصد گردشگری بسیار جذاب است. در این روستا، شاهد آثاری همچون قلعه کهنه، آب انبار قلعه، حمام ده قدیم، مسجد قدیم، مزار و رباط جوخواه هستیم که هرکدام دارای جذابیت و تاریخی منحصر به فردی هستند. این آثار تاریخی نمونه‌هایی از فرهنگ و تمدن قدیمی این منطقه را به ما نشان می‌دهند.

فاصله روستای جوخواه تا شهر طبس نیز حدود 20 کیلومتر است، که در طول اقامتتان می‌توانید از فرصت استفاده کرده و مناطق دیگری مانند باغ گلشن، ارگ تاریخی طبس و روستای زیبای خرو را نیز بازدید کنید. همچنین، یکی از جاذبه‌های بسیار جالب و شگفت انگیز این منطقه، کال جنی است که در فاصله 10 کیلومتری شرق روستای جوخواه قرار دارد. با سفر به این مکان طبیعی خارق‌العاده، شما می‌توانید لحظاتی هیجان‌انگیز را تجربه کرده و خاطراتی بی‌نظیر برای خود به یادگار ببرید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۳ روزه به بیرجند و طبس
برنامه سفر ۲ روزه به بیرجند
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}