اقامتگاه بوم گردی هلوچین خشکبیجار

استان گیلان، شهر خشکبیجار، روستای فرشم بالا محله
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
کپسول آتشنشانی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
پنکه
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

در اقامتگاه بوم گردی هلوچین، 3 اتاق کف‌خواب به صورت 2 اتاق 4 نفره در طبقه بالا و 1 اتاق 7 نفره در طبقه پایین قرار دارد، که در کل می‌تواند حداکثر 15 گردشگر را پذیرایی کند.

تمامی اتاق‌های این بوم گردی دارای سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) و حمام اختصاصی نمی‌باشند و مهمانان باید از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) و حمامی که در محوطه مشترک است استفاده نمایند.

این بوم گردی زیبا در میان طبیعت، فضایی دنج و آرام را به مسافران و گردشگران عزیز ارائه می‌دهد، تا بتوانند لحظات خوشی را در این مکان سپری کرده و خاطراتی خوب از اقامت خود به دست آورند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم گردی هلوچین، انواع غذاهای سنتی و محلی مانند باقالاقاتق، میرزاقاسمی، ترشی تره، کویی تره، سیر قلیه، خورشت آلو مسما و کباب ترش با ذوق و مهارت طبخ می‌شوند. مسافران محترم می‌توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه، غذای مورد نظر خود را سفارش داده و از تجربه‌ای متفاوت از آشپزی محلی لذت ببرند.

علاوه بر این، این بوم گردی برای راحتی و رفاه حال مهمانان خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. از جمله خدمات آشپزخانه (که مسافران محترم با هماهنگی قبلی می‌توانند از آن استفاده کنند)، پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، سیستم گرمایش بخاری گازی، سیستم سرمایش با پنکه رومیزی و همچنین راهنمای محلی که با اطلاعات خود بازدید از اطراف را برای شما رونق خواهد داد.

جاذبه های گردشگری

زیبایی‌های چشم‌نواز این دیار باعث شده است که در تمام فصول سال، گردشگران بسیاری را به خود جلب کند. از جمله این زیبایی‌ها، می‌توان به مناطقی همچون امین‌آباد، تالش محله، حمام تاریخی ملک، بازارهای محلی، سواحل زیبای امیربکنده و حاجی‌بکنده (بعضی از این سواحل دارای امکانات تفریحی مانند قایق‌رانی، جت‌اسکی و ماهی‌گیری هستند)، رودخانه گیشه دمرده، پل خشتی مرغانه پورد و مرداب جکتاج اشاره کرد. این تنها بخشی از آثار طبیعی و دیدنی‌هایی است که این منطقه دارای آنها می‌باشد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}