اقامتگاه بوم گردی وارش رودبار

استان گیلان، شهر رودبار، امام زاده هاشم، روستای براگور
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه سنتی وارش دارای ظرفیت اسکان و پذیرش 40 گردشگر می‌باشد و از 2 اتاق با مساحت 10 متر مربع و 1 سوئیت با مساحت 20 متر مربع تشکیل شده است. تمامی اتاق‌های این اقامتگاه دارای سرویس کف خواب هستند و تخت خواب ندارند. همچنین، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در محوطه اقامتگاه به صورت مشترک بین اتاق‌ها قرار دارد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

برای افزایش راحتی و رضایت مهمانان، اقامتگاه سنتی وارش خدمات رفاهی متنوعی را فراهم کرده است. این خدمات شامل پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور‌های گردشگری، تجهیزات گرمایشی از جمله پتو، آشپزخانه عمومی، سالن غذاخوری، وسایل سرمایشی و گرمایشی از جمله پنکه‌های رومیزی و بخاری‌های گازی، حمام مشترک و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک را شامل می‌شود.

علاوه بر این، شما می‌توانید با سفر به این منطقه از انواع غذاهای محلی این منطقه نظیر باقالاقاتق، میرزا قاسمی، کباب ترش، مرغ ترش، شوید قرمه، سیر قلیه، فسنجان، فسنجان ماهی و کویی تره لذت ببرید و آن‌ها را تهیه و سرو کنید.

جاذبه های گردشگری

از جاذبه های این منطقه چشمه آب گرم ماستخور است که در فاصله کمی از شهرستان رودبار قرار دارد و به باور محلی خواص درمانی برای بیماری‌های مفصلی و درد استخوانی دارد. همچنین دریاچه ویستان بره سر نیز با مناظر بکر و زیبای خود، در فصل بهار و تابستان جاذبه‌ای پرطرفدار برای گردشگران از سراسر کشور محسوب می‌شود و محیط طبیعی جذاب و تنوع گونه‌های پرندگان و آبزیان در این منطقه تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌دهد.

جاذبه‌های دیگری نیز همچون آبشار کلشتر، منطقه حفاظت شده سیاهرود و غار یخی درفک از دیگر گونه‌های زیبای طبیعت این منطقه هستند. این آبشار و منطقه حفاظت شده با زیبایی طبیعی خود جذب گردشگران را به خود جلب می‌کنند و وجود غار یخی درفک نیز تجربه‌ای منحصر به فرد از جاذبه‌های منطقه را ارائه می‌دهد. این جاذبه‌ها با تنوع و زیبایی‌های طبیعی خود، برای گردشگران و طبیعت‌دوستان یک فرصت بی‌نظیر برای لذت‌بردن از طبیعت آرامش‌بخش و کاوش تاریخی را ایجاد می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}