اقامتگاه بوم گردی وامنان آزادشهر

استان گلستان، شهر آزادشهر، ۶۳ کیلومتری شرق آزادشهر، بخش چشمه ساران، ابتدای روستای وامنان
شروع قیمت از
۷۱۲,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
گشت نیم روزی
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
چایخانه سنتی
فضای سبز
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
نمازخانه
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
آب رایگان
صبحانه
بخاری گازی
دمپایی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
اجاق گاز
کمد/دراور
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی وامنان یک خانه 4 خوابه است که در یکی از اتاق‌های آن سرویس بهداشتی و حمام به صورت مجزا می‌باشد. این اقامتگاه قادر به پذیرایی و اسکان همزمان 25 گردشگر می‌باشد. با داشتن چهار اتاق خواب، مسافران می‌توانند در فضایی راحت و آرام اقامت کرده و از امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه بهره‌برداری نمایند. سرویس بهداشتی و حمام مجزا برای یکی از اتاق‌ها نیز به افزایش راحتی و آسایش مهمانان کمک می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم گردی وامنان، یک شومینه هیزمی موجود است که به گردشگران این اقامتگاه حس زندگی در خانه‌های سنتی و زمان‌های دور را القا می‌کند. حضور شومینه هیزمی باعث ایجاد یک فضای گرم و دلپذیر در این خانه می‌شود که مسافران می‌توانند در آن به سرمایهای دلچسب و خاطره‌انگیز بنشینند.

برای سرویس گرمایشی، این اقامتگاه از تجهیزات متنوعی مانند بخاری گازی، هیزمی، شومینه و کرسی برخوردار است. این تجهیزات به مهمانان امکان می‌دهند در هر فصلی از سال، گرمای موردنیاز را در این خانه سنتی تجربه کنند. همچنین برای سرمایش، از پنکه استفاده می‌شود که برای گردشگران این اقامتگاه، راحتی لازم را در روزهای گرم فراهم می‌کند.

همچنین در اقامتگاه بوم گردی وامنان، یک راهنمای تورلیدر آشنا به دیدنی‌ها و موقعیت‌های دیدنی روستا موجود است. این راهنما به گردشگران کمک می‌کند تا به بهترین جاذبه‌های گردشگری و طبیعی این روستا سفر کرده و از آن‌ها لذت ببرند. با همراهی راهنما، گردشگران می‌توانند به طور کامل با جاذبه‌های این منطقه آشنا شوند و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در این محل زیبا داشته باشند.

جاذبه‌های گردشگری

قطعاً چشمه‌های سرد و منظره‌های جنگلی در دامنه‌های شمالی روستای وامنان برای گردشگران جذابیت ویژه‌ای دارند. آب بسیار سرد این چشمه‌ها از جاذبه‌های منحصربه‌فرد و دیدنی است که نشانگر پاکی و زیبایی طبیعت در این منطقه است. این تجربه می‌تواند شگفتی‌بازی و منحصربه‌فردی برای گردشگران باشد.

علاوه بر این، وجود تعداد زیادی درخت تنومند و کهن‌سال در روستای وامنان نیز یکی از جاذبه‌های منحصربه‌فرد این منطقه است. آنها با جلوه و جذابیت خود، گردشگران را به سوی خود جذب می‌کنند و فضایی آرام و زیبا را برای تمامی بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

به علاوه، پیشنهاد می‌شود در صورت سفر به این منطقه، به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان گلستان نیز سر بزنید. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به پارک ملی گلستان، پارک جنگلی ناهارخوران و برج گنبد قابوس در گنبد کاووس، آبشار کبودوال علی‌آباد و شیرآباد (غار دیو سفید) اشاره کرد. این مناطق طبیعی زیبا به شما امکان می‌دهند از زیبایی‌های استان گلستان لذت ببرید و تجربه یک سفر دلپذیر در کنار اقامت در یک اقامتگاه بوم گردی سنتی را برای خود و عزیزانتان به یادگار ببرید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}