اقامتگاه بوم گردی وردیمه شاهکوه

استان گلستان، شهر گرگان، جاده توسکستان-شاهکوه، روستای شاهکوه علیا
شروع قیمت از
۴۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
خدمات تور
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
اينترنت (Wifi)
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بخاری نفتی
کرسی
لوازم آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

شهرستان گرگان یکی از توریستی‌ترین شهرهای شمال ایران محسوب می‌شود. در این شهر و روستاهای اطراف آن، اقامتگاه‌های مختلفی برای سکونت گردشگران وجود دارد. اقامتگاه بوم‌گردی وردیمه شاهکوه، یکی از اقامتگاه‌های مناسب برای سکونت مسافرین است. این اقامتگاه در روستای شاهکوه علیا واقع شده است و به‌صورت مجموع، می‌تواند 15 نفر را اسکان دهد.

در واقع اقامتگاه بوم‌گردی وردیمه شاهکوه یک‌خانه روستایی با حیاطی کوچک و بسیار زیبا است. فضای سکونت در آن شامل 2 اتاق کف‌خواب است که می‌توان از آن استفاده کرد. تمامی اجزای خانه شامل دیوارها، اشیا موجود در خانه، همگی سنتی و قدیمی هستند. در هر دو اتاق این اقامتگاه، یک کرسی وجود دارد که می‌تواند فضای قدیمی و روستایی را برای ما به ارمغان بیاورد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

امکاناتی مانند سیستم گرمایشی (بخاری‌هیزمی)، آشپزخانه با تمامی وسایل موردنیاز (یخچال، اجاق‌گاز و ظرف‌وظروف)، توالت‌فرنگی، ایرانی و حمام در این اقامتگاه وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد. لازم به گفتن است که این اقامتگاه بدون پارکینگ اختصاصی بوده و بایستی خودروی خود را جلوی درب اقامتگاه قرار دهید.

همچنین در اقامتگاه بوم‌گردی وردیمه شاهکوه راهنمای تور گردشگری وجود دارد که می‌تواند خدمات بوم‌گردی در اطراف اقامتگاه را برای شما به ارمغان بیاورد. در این اقامتگاه، غذاهای سنتی و محلی مختلفی سرو می‌شود و کافی است به پرسنل این اقامتگاه، سفارش غذا دهید. تمامی مواد اولیه غذاها همگی به‌صورت طبیعی بوده و تجربه شیرینی برای گردشگران خواهد بود.

جاذبه های گردشگری

با گشت‌وگذار در روستای شاهکوه، می‌توانید سبک زندگی مردمان این روستا را که اغلب به کشاورزی مشغول هستند مشاهده نمایید. جاذبه‌های گردشگری زیادی در اطراف این اقامتگاه وجود دارد که می‌توان به دره دینو و کنودره نیز از جمله دیدنی‌ها و کوه سرلیسه و رشته‌کوه گاو کشان از کوه‌های سرسبز و زیبای این منطقه، مناسب کوهنوردی و پیاده‌روی در طبیعت، از جمله این موارد است.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}