اقامتگاه بوم گردی ورکانه همدان

استان همدان، ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر همدان، روستای ورکانه، ابتدای روستا، سمت چپ
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
یخچال مشترک
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
کرسی
بخاری گازی
رخت آویز
کولر گازی
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان 23 کیلومتر از شهر همدان فاصله داشته و در روستای ورکانه قرار دارد. دلیل نام گذاری این اقامتگاه به این اسم هم همین است. آب و هوای پاک و معتدل، بافت سنگی در روستا، مناظر طبیعی دیدنی و جذاب از مشخصه‌های بارز این اقامتگاه است که مسافران را برای اسکان در آن ترغیب می‌کند. 

زمین این اقامتگاه مساحتی برابر با 252 متر دارد که ساخت ان در سال 1395 به اتمام رسید و بهره برداری شد. این مجموعه دارای یک سوئیت اقامتی و 3 باب اتاق می‌باشد که فاقد تلویزیون هستند و می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

سوئیت اقامتی بومگردی ورکانه پذیرای 14 مسافر می‌باشد و دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است. اما اتاق‌های آن دارای سرویس بهداشتی نبوده و باید از حمام و دستشویی اشتراکی استفاده کنید. ساختمان اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان یک بالکن جذاب هم دارد که می‌توانید خود را نوشیدن یک چای در این بالکن و هوای پاک روستا دعوت کنید. 

بافت سنتی اقامتگاه و همچنین خانه‌های تاریخی که در ورکانه وجود دارد و قدمت آن‌ها بسیار زیاد است، گردشگران را مجذوب خود می‌کند. قبل از رزرو اتاق‌ها در این اقامتگاه بهتر است به این نکته توجه کنید که اقامتگاه ورکانه در برخی از اتاق از پذیرش کودکان معذور می‌باشد. پذیرش کودکان برای سوئیت اقامتی بلامانع بوده و برای کودکان زیر 7 سال هم رایگان خواهد بود. 

از امکاناتی که در این محیط برای گردشگران در نظر گرفته شده است می‌توان به سیستم سرمایشی، گرمایشی، کرسی، توالت فرنگی اشتراکی و... اشاره کرد. تمامی نکات بهداشتی در این محل به صورت کامل رعایت می‌شود. مسافران و گردشگران می‌توانند از با استفاده از خودرو خود را به روستا روکانه برسانند. مسیر به صورت آسفالت بوده و فاصله زیادی هم ندارد. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به همدان
برنامه سفر 3 روزه به همدان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان همدان همدان
اقامتگاه بوم گردی شهر پنهان سامن ملایر همدان ملایر از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی خانه سادات تویسرکان همدان تویسرکان از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
هتل خاتم همدان همدان همدان
هتل آپارتمان سفیر همدان همدان همدان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}