اقامتگاه بوم گردی ویشارده سوادکوه

استان مازندران، شهر سوادکوه، منطقه لفور، روستای شیردار کلا، انتهای خیابان ولایت ۵
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
لوازم آشپزخانه
میز غذاخوری
اجاق گاز
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۵۷۶۹۳۱۹

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ویشارده با ظرفیت 40 مسافر، با 10 کلبه کاه گلی و دیوارهای داخلی چوبی، امکانات رفاهی کاملی را برای گردشگران فراهم می‌کند. هر کلبه دارای یک فضای خواب به مساحت 24 مترمربع، یک تراس به مساحت 12 مترمربع و یک سرویس بهداشتی است که با هم جمعاً به مساحت 40 مترمکعب می‌رسد. این مجموعه امکانات لازم برای اقامت را در فضایی طبیعی و دل‌نشین به مهمانان ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در هر کلبه اقامتی در اقامتگاه ویشارده، امکاناتی نظیر 2 تخت دبل، یک میز ناهارخوری با ظرفیت 4 نفر، توالت ایرانی و توالت فرنگی، حمام، تلویزیون ال‌سی‌دی، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت، یخچال، سینک ظرفشویی و اجاق گاز همراه با تمامی ظروف مورد نیاز برای سرو غذا در داخل کلبه فراهم شده است. 

اقامتگاه ویشارده مستقیماً رستورانی برای سرو غذا ندارد، اما در نزدیکی مجموعه یک رستوران وجود دارد که منوی غذایی آن در هر کلبه قرار داده شده است. مسافران می‌توانند با تماس با رستوران، غذای خود را سفارش داده و پس از آماده شدن، آن را درب کلبه تحویل بگیرند. همچنین، امکان آشپزی در داخل کلبه نیز وجود دارد. علاوه بر این، اقامتگاه ویشارده دارای پارکینگ غیر مسقف نیز می‌باشد.

جاذبه های گردشگری

 شهرستان سوادکوه به دلیل جاذبه های فراوان نظیر غار های  طبیعی، رودخانه، آبشار ها، چشمه ها، جنگل های سرسبز و طبیعت بکر و زیبا، همواره گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. یکی از زیباترین آبشار های سواد کوه، آبشار آهکی اسکلیم است که در مسیر آن صخره ها و سنگ های آهکی به چشم می خورد. علاوه بر آن بازدید از آبشار های پلکانی سوادکوه و آب تنی در آب خنک آنها می تواند بسیار لذت بخش باشد. سد سنبل رود، تپه باستانی گردکوه قائم شهر، جنگل کوتنا، آبشار دراز کش و تنگه واشی سایر جاذبه های طبیعت گردی سوادکوه هستند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}