اقامتگاه بوم گردی ویشه سوادکوه

استان مازندران، شهرستان سوادکوه، دهستان لفور، روستای افراسی
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری هیزمی
بخاری گازی
پنکه
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۶۶۶۶۲۰۴

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ویشه بنایی با یک ساختمان 70 متری واقع در زمینی به مساحت 2 هزار متر فضایی بسیار زیبا را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. در این اقامتگاه، حیواناتی مانند اسب، گاو، بوقلمون، غاز و مرغ شاخدار نگهداری می‌شوند که به تنوع و زیبایی محیط اضافه می‌کنند. همچنین، برای راحتی و آسایش مهمانان، آلاچیق، منقل، جای آتش و تاب جنگلی نیز در نظر گرفته شده است.

با اقامت در این اقامتگاه، مهمانان امکان استفاده از 7 هکتار جنگل اختصاصی این مجموعه را دارند که با فنس‌کشی امنیت آن تامین شده است. همچنین، میزبان در محوطه اقامتگاه ساکن بوده و در فاصله 15 متری از اقامتگاه مهمانان زندگی می‌کند تا از راحتی و امنیت آن‌ها مراقبت کند.

اقامتگاه ویشه دو اتاق به مساحت 12 و 9 متر و یک تراس به مساحت 10 متر دارد که از طریق آن می‌توانید از منظره اطراف لذت ببرید. این اتاق‌ها دارای کفخواب و امکانات راحتی برای مهمانان می‌باشند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ویشه بنایی با امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. در یکی از اتاق‌ها بخاری گازی و در اتاق دیگر بخاری هیزمی قرار دارد تا در فصول سرد سیستم گرمایش مناسبی فراهم شود. برای سرمایش، پنکه نصب شده است.

ورودی اقامتگاه شامل 5 پله است که به محوطه و ساختمان اصلی اقامتگاه منتقل می‌شود. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام مجموعه در حیاط و کنار پله‌های ورودی قرار دارد. همچنین، سرویس بهداشتی فرنگی نیز در اختیار مسافران قرار گرفته است.

آشپزخانه اقامتگاه شامل یخچال و اجاق گاز می‌باشد، به همراه ظروف پخت و پز و ظروف سرو غذا. میزبان اقامتگاه می‌تواند اقلام مورد نیاز شما را فراهم کند. همچنین، شما می‌توانید وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را با هزینه جداگانه و یک روز زودتر از میزبان سفارش دهید و از خوارک محلی لذت ببرید.

امکان پارک خودرو در ورودی اقامتگاه و تخلیه بار در این محل فراهم شده است، اما محل پارک ماشین از اقامتگاه حدود 15 متر فاصله دارد.

درباره آنتن‌دهی، اپراتور همراه اول در این اقامتگاه دارای سیگنال خوبی است. همچنین، دسترسی به اقامتگاه از مسیر خاکی در فاصله 5 کیلومتر از انتهایی مسیر قرار دارد.

جاذبه های گردشگری

شهرستان رامسر با داشتن این جاذبه‌های طبیعی زیبا، واقعاً منطقه‌ای جذاب برای گردشگران است. سد سنبل رود، غار زنگیان، آبشار آهکی یا آبشار عروس، جنگل بکر لفور، سد شیاده، آبشار درازکش، دریاچه کامیکلا، دریاچه شورمست، تالاب رمنت، جنگل نارنجلو، آبشار کیمون، جنگل راش و هفت آبشار یا آبشار تیرکن همه توانسته‌اند جاذبه‌های گردشگری محبوبی در منطقه باشند. به ویژه در فصل بهار و تابستان، این مناطق بازدید بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کنند.

اقامت در اقامتگاه بوم گردی خلعتبری که در نزدیکی این مناطق واقع شده است، می‌تواند یک تجربه بسیار لذت‌بخش و آرامش‌بخش باشد. شما می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی اطراف لذت ببرید و سپس به اقامتگاه بازگشته و در فضای دلپذیر آن استراحت کنید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}