اقامتگاه بوم گردی پاییزان رودبار

استان گیلان، شهرستان رودبار، امامزاده هاشم، روستای کندلات، کوچه اطلس
شروع قیمت از
۳,۱۱۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
خدمات خشکشویی
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
هیتر برقی
رخت آویز
پنکه
یخچال
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۶۵۸۹۵۱۲

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی پاییزان با 4 اتاق کف‌خواب به صورت 4 اتاق 4 نفره دارای ظرفیت اسکان و پذیرایی از حداکثر 16 گردشگر است. این خانه بومی زیبا در روستای سرسبز و طبیعت بکر کندلات واقع شده و فرصتی را برای گردشگران فراهم می‌آورد تا به مدتی کوتاه در خانه‌های روستایی زندگی کرده و از شلوغی شهری فاصله بگیرند. این اقامتگاه با امکانات و جاذبه‌های طبیعی منطقه، تجربه‌ای خوشایند از زندگی روستایی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی پاییزان امکانات خاص و خدمات متنوعی را برای مهمانانش فراهم کرده است. تمامی واحدهای این مجموعه دارای سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و توالت فرنگی) و حمام اختصاصی نمی‌باشند، بلکه از سرویس بهداشتی و حمامی مشترک برای مهمانان استفاده می‌شود.

علاوه بر این، اقامتگاه بوم‌گردی پاییزان انواع غذاهای محلی و سنتی مانند میرزاقاسمی، باقالاقاتق، کباب ترش، مرغ ترش، فسنجان و سیر قلیه را طبخ می‌کند. مهمانان می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه غذای مورد نظر خود را سفارش داده و از طعم‌های متنوع و بی‌نظیر آن لذت ببرند.

همچنین، پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، راهنمای محلی، سیستم سرمایش پنکه رومیزی و سیستم گرمایش بخاری برقی نیز از خدماتی است که این اقامتگاه برای راحتی و رفاه حال مهمانان خود فراهم کرده است.

جاذبه های گردشگری

منطقه اطراف اقامتگاه بوم‌گردی پاییزان با زیبایی‌های طبیعی غنی و جاذبه‌های متعدد، به یک مقصد گردشگری فوق‌العاده تبدیل شده است. از دریاچه سد سفید رود گرفته تا چشمه کلشتر و غار دربند رشی، این منطقه امکان اکتشاف طبیعت زیبا و مناظر دیدنی را به گردشگران ارائه می‌دهد.

همچنین، دریاچه ویستان با چشم‌انداز منحصر به فرد خود و ییلاق‌های سلانسر و سی دشت نیز از دیگر جاذبه‌هایی هستند که سفر به این منطقه را برای گردشگران جذاب و جذاب تر می‌کنند. اضافه به اینها، چشمه آبگرم ماستخور که به عنوان درمانگاهی برای بیماری‌های استخوانی و رماتیسمی معتبر است، این منطقه را به یک مقصد بهداشتی و تفریحی متمایز تبدیل می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}