اقامتگاه بوم گردی پدربزرگ رودبار

استان گیلان، شهرستان رودبار، روستای استخرگاه
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
اتو
بخاری گازی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سشوار
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۹۳۹۸۵۲۰

درباره اقامتگاه

خانه سنتی دوخوابه پدربزرگ در روستای استخرگاه مناسب برای اقامت شش تا هشت نفر طراحی شده است. این خانه سنتی در یکی از روستاهای توریستی شهرستان رستم آباد در گیلان واقع شده است. روی زمین به مساحت حدود 1500 متر مربع و با زیربنای 100 مترمربع در دو طبقه ساخته شده است. با معماری سنتی و کاملاً چوبی، این خانه که حدود 50 سال قدمت دارد، دارای ایوان بزرگی با منظره‌ای دل‌نواز در طبقه دوم است.

این اقامتگاه به صورت دربسته برای مهمانان در اختیار قرار می‌گیرد و محیطی آرام و اصیل را برای تجربه زندگی روستایی ارائه می‌دهد. در طبقه اول این خانه، میزبانان پدربزرگ و مادربزرگ محترم ساکن هستند و فقط محیط مشترکی به مساحت 1500 متر مربع دارند. امکان پارک خودرو در داخل محوطه برای مهمانان این اقامتگاه مهیا شده است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

خانه سنتی پدربزرگ امکانات و خدمات متنوعی را برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته است. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف برای خودروها، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت ارتباط راحت با مهمانان خارجی، و راهنمای محلی برای تورهای گردشگری از جاذبه‌های محلی می‌باشد.

همچنین سیستم گرمایش و سرمایش با استفاده از بخاری گازی و اسپلیت در اختیار مهمانان قرار دارد تا در تمام فصول سال اقامتی مطبوع و دلپذیر داشته باشند. به اضافه اینها، پرسنل خانه سنتی پدربزرگ در صورت هماهنگی قبلی، انواع غذاهای لذیذ محلی گیلانی را برای مسافران تهیه و ارائه می‌کنند تا لذتی از تجربه غذاهای محلی بی‌نظیر را به مهمانان خود ارائه دهند.

جاذبه های گردشگری

روستای گردشگری استخرگاه به دلیل ویژگی‌های طبیعی منحصر به فردش، مورد توجه طبیعت‌دوستان بسیاری قرار دارد. موقعیت این روستا در دامنه کوه، نزدیکی به کوه درفک، واقع شدن در اطراف دشت و جنگل، مجاورت با رودخانه، حضور غار دربند رشی، دریاچه ویستان و آبشار کلشتر باعث شده تا جذابیت زیادی برای طبیعت‌گردی دارد.

وجود برکه‌های زیبا و همچنین تپه‌ای گردشگری در این روستا، امکان مشاهده مناظر دست نخورده از جنگل، دشت و رودخانه را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد و تجربه‌ی بی‌نظیری را در میان طبیعت فراهم می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}