اقامتگاه بوم گردی پرداروم تنکابن

استان مازندران، شهرستان تنکابن، جاده گرما پشته، روستای گلیج
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
باربیکیو
حمام عمومی
پارکینگ روباز
خدمات تور
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
شومینه هیزمی
پنکه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۴۸۷۴۲۴۴

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی پرداروم در روستای گرماپشته تنکابن، استان مازندران، در محیطی دلنشین و در بین جنگل‌های سرسبز و باغ‌های چای و شالیزارهای برنج واقع شده است. ساختار این اقامتگاه با استفاده از موادی چون خشت و چوب و به سبک خانه‌های محلی منطقه شمالی ایران ساخته شده است و سقف آن از نوع شیروانی است.

این مجموعه بوم‌گردی از 3 اتاق با ظرفیت کف خواب در کلیه اتاق‌ها بهره می‌برد و به طور کلی می‌تواند 25 گردشگر را میزبانی کند. کلبه پدر که ظرفیت 7 نفر را دارد، کلبه امید با ظرفیت 3 نفر و کلبه‌ای که برای تورها و گروه‌ها تعبیه شده و تا 15 نفر را می‌پذیرد، از اجزای این اقامتگاه هستند. هر یک از این کلبه‌ها دارای تراس جداگانه‌ای هستند که میهمانان می‌توانند در آنجا به همراه آتش باشند و از لحظاتی دلپذیر لذت ببرند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

به‌منظور حفظ و بازآفرینی معماری سنتی و ایجاد احساس نوستالژیک، اتاق‌های اقامتگاه بوم‌گردی پرداروم بدون تخت، سیستم سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی طراحی شده‌اند. اما به‌منظور ارتقاء راحتی مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه فراهم شده است. لازم به ذکر است که اتاق‌های این اقامتگاه بدون یخچال و تلویزیون می‌باشند. مهمانان می‌توانند در صورت نیاز به یخچال، به پرسنل اقامتگاه درخواست دهند.

توجه خاصی به این نکته داشته باشید که برای دسترسی به اقامتگاه پرداروم از روستای گرماپشته تا درب ورودی اقامتگاه، باید مسافتی حدود 700 پله را طی کنید. همچنین برای ورود به اقامتگاه باید حدود 500 متر از جاده خاکی را طی کنید. مهم است بدانید که پذیرش مهمانان تا ساعت 22 انجام می‌شود و به علت شرایط تاریکی هوا و وجود پله‌ها در ورودی اقامتگاه، مهمانان باید حتماً تا قبل از ساعت 22 در محوطه اقامتگاه حضور داشته باشند. همچنین در بازه زمانی 12 شب تا 8 صبح برق اقامتگاه از موتور برق تأمین می‌شود و خطوط ایرانسل در این اقامتگاه سیگنال ندارند.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}