اقامتگاه بوم گردی پلنگ تله سوادکوه

استان مازندران، شهرستان سوادکوه، شهر زیرآب، روستای کچید
شروع قیمت از
۸۳۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
باربیکیو
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
رخت آویز
کولر گازی
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره
۰۱۱۴۲۴۱۴۴۰۵

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی پلنگ تله، با ارائه 3 اتاق کف خواب با ظرفیت مختلف، به مسافران امکان اسکان و پذیرایی در یک محیط بومی فراهم می‌کند. این اتاق‌ها عبارتند از یک اتاق 6 نفره، یک اتاق 7 نفره و یک اتاق 10 نفره. با این ظرفیت، اقامتگاه می‌تواند حداکثر 25 گردشگر را دریافت کند. 

اقامتگاه بوم گردی پلنگ تله با فضای زیبا و محیطی آرام در قلب روستا، فرصتی را برای گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت فراهم کرده است تا از زندگی روستایی و لحظات شاد در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در این اقامتگاه، اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و مسافران باید از سرویس بهداشتی و حمام‌های مشترک استفاده کنند. اقامتگاه بوم گردی پلنگ تله به مسافران خود امکان تجربه غذاهای محلی منطقه را می‌دهد. این غذاها شامل مالابیج (نوعی خورشت ماهیچه گوسفند)، نازخاتون (یک غذای مرغ با ادویه‌های مخصوص)، خورشت آلو (غذایی با آلو و مرغ)، مرغ شکم پر (غذایی با گوشت مرغ و ادویه‌های محلی)، خورشت بادمجان کباب (بادمجان پخته با گوشت) و کباب (نوعی گوشت چرخ کرده) می‌باشند. مهمانان می‌توانند با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه (در صورت تکمیل بودن اتاق‌ها) از آشپزخانه اقامتگاه برای تهیه این غذاها استفاده کنند.

همچنین، اقامتگاه بوم گردی پلنگ تله خدمات و امکانات دیگری را برای راحتی و رفاه حال مسافران در نظر گرفته است. این امکانات شامل پارکینگ اختصاصی غیرمسقف با ظرفیت 4 خودرو در داخل حیاط، سیستم گرمایش با بخاری گازی، سیستم سرمایش با پنکه رومیزی و کولر گازی، راهنمای محلی و پرسنلی که مسلط به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی هستند، می‌باشد. این امکانات به مسافران کمک می‌کنند تا در طول اقامت خود در اقامتگاه، احساس راحتی و خوشایندی داشته باشند.

جاذبه های گردشگری

منطقه اطراف اقامتگاه بوم گردی پلنگ تله دارای زیبایی‌های فراوانی است که هر ساله گردشگران و طبیعت دوستان زیادی را به خود جذب می‌کند. از جمله این زیبایی‌ها می‌توان به سد سنبل اشاره کرد که با آبی آرام و منظره‌ای دل‌نشین، یک مقصد محبوب است. همچنین، هفت آبشار با شیرینی و رونق خاص خود، آبشار دراز کش با آبشارهای متعدد و مجذوب‌کننده، آبشار کامیکلا با آب و هوای خنک و طبیعت بکر، آبشار آهکی با آبی زلال و شفاف، تنگه واشی با آبشاری بزرگ و تنگه‌ای عمیق، آبشار ولیلا با مناظری شگفت‌انگیز و دل‌نشین، پارک جنگلی جوارم با فضای سبز و آرامش بخش، قلعه تاریخی برج لاجیم با بافت تاریخی خاص و چشمه آب درمانی اوگسر با آبیاری طبیعی و درمانی و روستای جمشید آباد با معماری سنتی و فرهنگ محلی را نام برد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}