اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت تنکابن

استان مازندران، شهرستان تنکابن، روستای برسه
شروع قیمت از
۱,۸۸۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
شومینه هیزمی
بخاری نفتی
بخاری گازی
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۷۸۶۶۶۰۳۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی چام و چاشت در روستای برسه شهر تنکابن واقع شده است. این اقامتگاه دارای دو سوئیت با مساحت 65 متر مربع در طبقه همکف و اول خانه‌ای است که به صورت مجزا اجاره داده می‌شوند. همچنین، این اقامتگاه دارای حیاطی با مساحت 600 متر مربع قدیمی است که می‌توانید در آن لحظاتی شاد و آرام را سپری کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی چام و چاشت در روستای برسه شهر تنکابن واقع شده است. این اقامتگاه دارای دو طبقه و دو واحد اقامتی است. واحد اقامتی در طبقه بالا شامل ۲ باب اتاق با ظرفیت کلی اسکان ۵ تا ۸ نفر است و دارای آشپزخانه مستقل، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجزا و سیستم گرمایشی بخاری نفتی است. همچنین، این واحد اقامتی دارای یک ایوان بزرگ است که گردشگران می‌توانند در آن استراحت کنند و از طبیعت اطراف لذت ببرند. واحد اقامتی در طبقه پایین نیز شامل هال و ۱ باب اتاق با ظرفیت ۸ تا ۱۰ نفر است و دارای آشپزخانه مستقل، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم گرمایشی بخاری هیزمی است.

اقامتگاه بوم‌گردی چام و چاشت امکانات و خدماتی نظیر پارکینگ غیرمسقف، اینترنت، وسایل گرمایشی مانند پتو و...، راهنمای تورهای گردشگری و برنامه‌های تفریحی را نیز ارائه می‌دهد. همچنین، با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، می‌توانید انواع غذاهای محلی شمالی را سفارش دهید و از طعم و عطر بی‌نظیر آنها لذت ببرید. پرسنل اقامتگاه نیز برنامه‌های تفریحی متنوعی از جمله جنگل‌نوردی، قله‌نوردی، رودخانه‌نوردی و چیدن محصولات زراعی و باغستان‌های اطراف را برای گردشگران عزیز تدارک دیده‌اند.

جاذبه های گردشگری

تابستان و بهار برای سفر به منطقه چام و چاشت در روستای برسه تنکابن مناسب به نظر می‌رسند. در این فصل‌ها می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری منطقه بهره‌برداری بیشتری کنید. ممکن است در این فصل‌ها غار آبی دانیال، جنگل دوهزار تنکابن، چشمه آبگرم فلکده، پارک جنگلی چالدره و آبشار سنگ بن چشمه به دلیل آب و هوای مطبوع و جذابیت طبیعی بیشتر مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند. بنابراین، در این فصل‌ها می‌توانید تجربه‌ی بی‌نظیری از طبیعت و جاذبه‌های این منطقه را به دست آورید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}