اقامتگاه بوم گردی چشمه سعدی والش آباد

استان گلستان، کیلومتر ۱۲ جاده گرگان به گنبد، روستای والش آباد، نیایش سوم
شروع قیمت از
۴۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
استخر روباز
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
اتو
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
لوازم آشپزخانه
کولر گازی
سرویس روزانه اتاق
سیستم تهویه هوا
سشوار
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

یکی از اقامتگاه‌های موجود در شهر گرگان که می‌تواند برای سکونت گردشگران، گزینه مناسبی باشد، اقامتگاه بوم‌گردی چشمه سعدی است. این اقامتگاه در روستای والش‌آباد شهرستان گرگان واقع شده است. این اقامتگاه قدمتی ۷۰ساله دارد و در سال 1398، مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است. این اقامتگاه زیبا دارای 3 آلاچیق و 2 اتاق 35 متری 7 نفره و ۱ اتاق ۴۹ متری ۷ نفره با سرویس کف‌خواب است. به‌صورت کلی می‌توان حدود 21 نفر را در این اقامتگاه اسکان داد. تمامی اتاق‌های این اقامتگاه، مجهز به سرویس بهداشتی اختصاصی و حمام اختصاصی است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در این اقامتگاه، تورهای گردشی زیادی برای تفریح و گردش در اطراف اقامتگاه و جنگل‌های اطراف روستا تدارک‌ دیده‌ شده است که می‌توان از آنها استفاده کرد. اگر بخواهیم به برخی از امکانات اصلی اقامتگاه بوم‌گردی چشمه سعدی اشاره کنیم می‌توانیم به راهنمای تورهای گردشگری، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران غیرایرانی، پارکینگ غیرمسقف داخل محوطه اقامتگاه، آشپزخانه دارای تمامی امکانات موردنیاز آشپزی و سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره نماییم. 

مزیت مهم این اقامتگاه، فاصله کم آن با شهر گرگان است که حدود 14 کیلومتر فاصله دارد. همچنین با دریا حدود یک ساعت فاصله دارد. شما می‌توانید در فصل بهار به این اقامتگاه بومی و سنتی سفر کنید و اوقات خوشی را سپری نمایید.

جاذبه های گردشگری

از جمله جاذبه‌های گردشگری موجود در اطراف منطقه اقامتگاه بوم‌گردی چشمه سعدی می‌توان به از جمله جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی این منطقه می‌توان منطقه جنگلی ناهارخوران، جنگل النگدره؛ یکی از هفت منطقه نمونه گردشگری کشور، طبیعت بکر و زیبای سردانسر، جنگل توسکستان، دریاچه توشن اشاره کرد. همچنین آبشارهای دره تل انبار، کوه تاورنراب، کوه تل انبار، گرگان رود، منطقه شکار ممنوع چلچلی، منطقه حفاظت شده جهان‌نما، جنگل شصت کلاً، آبشار رنگو از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر گرگان و استان گلستان است که می‌توان اقدام به دیدن نمود.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}